Brysterne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

RikkeR

Altså, altså.

Nu sidder jeg her og kigger på billeder af alle Jer smukke gravide kvinder og lægger naturligvis mærke til det hele . Og ser at Jeres bryster fylder godt i landskabet, om man så må sige.

Mine bryster har ikke forandret sig en dyt - jeg passer stadigvæk mine BH´er fra før jeg blev gravid og jeg er altså snart 32 uger henne.

Er det ikke ret unormalt eller hvad? - havde forventet en fyldig barm .

Kram fra Rikke med gajolerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

mum2010

Hehe  Jeg synes du er forfærdelig heldig, er da helt misundelig  Mine er vokset fra 75F til 90G!!! Var helt i chok da bh-damen målte mig (og kæresten smilede bare - mænd altså!!!) Ja og har jo ikk født endnu, så tør da knap nok tænke på nogle dollyer jeg får når mælken løber til

Men mener bestemt ikk det har noget at sige at dine ikk er vokset endnu. Mælken skal nok løbe til og mon ikk de bliver større så

jannie

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

mum2010 skriver:

Hehe  Jeg synes du er forfærdelig heldig, er da helt misundelig  Mine er vokset fra 75F til 90G!!! Var helt i chok da bh-damen målte mig (og kæresten smilede bare - mænd altså!!!) Ja og har jo ikk født endnu, så tør da knap nok tænke på nogle dollyer jeg får når mælken løber til

Men mener bestemt ikk det har noget at sige at dine ikk er vokset endnu. Mælken skal nok løbe til og mon ikk de bliver større så

jannie

Orv jaa - det var alligevel meget de er vokset.

Og ja, kan da godt se at det en smule åndsvagt at jeg øffer over det -. Men så længe at jeg kan regne med at mælken nok skal komme så er jeg beroliget.

Anmeld

5. januar 2010

Nybagt mor

Lyder ligesom mig - men vent bare...

Gik en 1/2 - 1 hel skål op under graviditeten, men da mælken så løb ordentlig til efter fødslen - ja så sker der altså ting og sager...

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

Mit kom også først rigtig da mælken løb til og de er her stadig selvom knægten er 17mdr og jeg kun ammede i 3 mdr. Er dog ikke mælk i men str har de holdt

Anmeld

5. januar 2010

mum2010

RikkeR skriver:

Orv jaa - det var alligevel meget de er vokset.

Og ja, kan da godt se at det en smule åndsvagt at jeg øffer over det -. Men så længe at jeg kan regne med at mælken nok skal komme så er jeg beroliget.

Ja  Altså jeg har jo altid været noget barmfager  Meeeen der er grænser for hvor meget større de skal blive for at de bliver FOR store. Men altså jeg trøster mig med at de nok skal blive mindre igen  Og din mælk skal nok komme lige så snart lille bebs er ankommet

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

mum2010 skriver:

Ja  Altså jeg har jo altid været noget barmfager  Meeeen der er grænser for hvor meget større de skal blive for at de bliver FOR store. Men altså jeg trøster mig med at de nok skal blive mindre igen  Og din mælk skal nok komme lige så snart lille bebs er ankommet

Tak - og ja, selvfølgelig skal det nok komme - både mindre og større bryster

Ser lige vi har termin på samme dag - synes det er lidt pudsigt.

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

Nybagt mor skriver:

Lyder ligesom mig - men vent bare...

Gik en 1/2 - 1 hel skål op under graviditeten, men da mælken så løb ordentlig til efter fødslen - ja så sker der altså ting og sager...

Så min krop er altså ikke helt underlig.

Meget rart at vide

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

suanne85 skriver:

Mit kom også først rigtig da mælken løb til og de er her stadig selvom knægten er 17mdr og jeg kun ammede i 3 mdr. Er dog ikke mælk i men str har de holdt

Dejlig at størrelsen kan holde - jo især hvis man som mig ikke er særlig fyldig fra naturens side .

Anmeld

5. januar 2010

baby2010

Jeg ville altså heller ikke være ked, hvis jeg var dig! Jeg er også gået fra en 75DD til en 90G - det er ikke så sjovt som det lyder... Jeg tør slet ikke tænke på hvor store mine bliver, når mælken løber til! Min mand synes også det er fedt nu, men det gør han nok ikke, når jeg har hængebryster efter amning!!!  

Men bortset fra det, så skal de store bryster nok komme, når mælken løber til, bare rolig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.