Indkøring i DP...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Mca<3

Sådan har det godt nok ikke været i de vuggestuer jeg har arbejdet i og sådan bliver det heller ikke med Alexander ..  Hun kender jo slet ikke barnet , Hva hun spiser el noget andet   Det kunne hurtigt blive en dårlig oplevelse ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da jeg kørte Luka ind i vs var jeg med de første par dage og han var først alene på dag nr. 3.

Jeg skal kører Lina ind i vs den første uge i februar og der kommer hun heller ikke til, at være alene dernede de første par dage.

Jeg har aldrig hørt om, at man ikke er i dp/vs de første par dage de skal køres ind. Man plejer, at lave en indkøringsplan den første dag, at man er der.

Men jeg synes, at du skal snakke med dp om, at du gerne ville have været der.

Kh.

Katja

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

Mammi ,,, skriver:

Sådan har det godt nok ikke været i de vuggestuer jeg har arbejdet i og sådan bliver det heller ikke med Alexander ..  Hun kender jo slet ikke barnet , Hva hun spiser el noget andet   Det kunne hurtigt blive en dårlig oplevelse ,,

Det vil jeg også mene

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Man har vel været til møde i DP inden man starter.

Anmeld

5. januar 2010

Mca<3

DianaMoar skriver:

Man har vel været til møde i DP inden man starter.

Men stadig ??  Det sgu da en lille purk at kaste i armene på en aldeles fremmed dame ..  Forældrene fik slet ikke lov til at forlade deres børn de første par dage der hvor jeg har arbejdet ,,  Selvom ungerne har virket glade kan det hurtigt vende og det kan blive en rigtig skidt oplevelse   Det er jo ikke meget de har været væk fra mor og far i den alder .

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Men stadig ??  Det sgu da en lille purk at kaste i armene på en aldeles fremmed dame ..  Forældrene fik slet ikke lov til at forlade deres børn de første par dage der hvor jeg har arbejdet ,,  Selvom ungerne har virket glade kan det hurtigt vende og det kan blive en rigtig skidt oplevelse   Det er jo ikke meget de har været væk fra mor og far i den alder .

Men man kan jo bare sige man vil blive DP kan jo ikke tvinge hende til at gå! 

Jeg var der en lille time med Lucas første dag en halv time anden dag og gik begge dage så han var der alene og der har intet været. Hende DP chefen hun var med til mødet første gang og hun sagde der var mange forældre der ikke brugte det der at køre dem ind. 

Lucas elsker sin DP og griner og smiler helt vildt hver gang han ser hende og han havet næsten ikke noget indkøring!

Anmeld

5. januar 2010

Mca<3

DianaMoar skriver:

Jeg var der en lille time med Lucas første dag en halv time anden dag og gik begge dage så han var der alene og der har intet været. Hende DP chefen hun var med til mødet første gang og hun sagde der var mange forældre der ikke brugte det der at køre dem ind. 

Lucas elsker sin DP og griner og smiler helt vildt hver gang han ser hende og han havet næsten ikke noget indkøring!

Jeg har også mødt mange forældre der bare troede de kunne afl deres små purke 1 el 2 dag ... Det har de ikke fået lov til ,,,  Specielt dagplejere har travlt med af få forældrene ud af døren pga de ikke gider have dem hængende i deres hjem ,,,  Fint at Lucas kunne klare det men det er godt for de færreste ,,, 

Anmeld

5. januar 2010

LotteGabriella

DianaMoar skriver:

Daniella havde heller ikke rigtig noget indkøring....Efter mødet med dagplejemor og pædagog ja der blev hun afleveret og var der alene i 2 timer.....Hun har ALDRIG grædt når jeg afleverer hende, men til gengæld har jeg prøvet at hun ikke vil med hjem

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Jeg har også mødt mange forældre der bare troede de kunne afl deres små purke 1 el 2 dag ... Det har de ikke fået lov til ,,,  Specielt dagplejere har travlt med af få forældrene ud af døren pga de ikke gider have dem hængende i deres hjem ,,,  Fint at Lucas kunne klare det men det er godt for de færreste ,,, 

Nu der jo os forskel på bare og aflever sit barn og sige farvel og så lige være med inde i 1 time ca. og så havet han mødt hende nogen gange. 

Men jo der er flere der ikke bruger indkøring jeg kender flere bla. i min by men os fra en anden side af. Men nu fik Lucas jo en inkøring bare ikk så lang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.