Indkøring i DP...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Mira0911

Undre mig lidt over DP'er...

Indkøringen, den første dag, plejer en af forælderen ikke og være med der? Eller har jeg misforståett det hele?

Jeg afleverede Julie her til morgen, regnede med at jeg skulle være med lidt idag.. Men nej, jeg skulle smutte....

??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

LotteGabriella

MoarJ skriver:

Indkøringen, den første dag, plejer en af forælderen ikke og være med der? Eller har jeg misforståett det hele?

Jeg afleverede Julie her til morgen, regnede med at jeg skulle være med lidt idag.. Men nej, jeg skulle smutte....

??

Det er for at hun med det samme finder ud af at du går, men kommer tilbage igen for ikke at trække pinen ud eller hvad man kan sige

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

??

Sådan plejer det da også at være at man er der sammen med barnet den første dag for at se det hele osv. Her var jeg med og undersøge det hele med Emil og så nr 2 dag så kunne han være der lidt alene og så mere efter hånden.

Anmeld

5. januar 2010

BOBS

jo det lagde de i hvert fald op til der hvor min datter skulle starte..den første dag var vi der sammen til møde med dp og pædagog og dagen efter en times tid sammen, og så startede jeg op i det små med at aflevere hende alene....og det anbefaler de fleste også at man starter blidt..selvfølgelig alt efter barnets behov.

Anmeld

5. januar 2010

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Sådan plejer det da også at være at man er der sammen med barnet den første dag for at se det hele osv. Her var jeg med og undersøge det hele med Emil og så nr 2 dag så kunne han være der lidt alene og så mere efter hånden.

jeg tror at det kommer an på hvilken dagplejemor du har, for sådan er det ikke herover....her er det på samme måde som der beskrives 

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

Det er meget forskelligt fra barn til barn og DP til DP men hvis du ikke ville gå var det jo bare at sige at du gerne vil med ind.

Anmeld

5. januar 2010

lonemus

MoarJ skriver:

??

Jo, lyder da lidt underligt. Jeg kender nogle der er med et par timer den første dag, næste dag er man så kun lidt med og så prøver barnet at være der lidt alene også.

Nu har jeg kun haft mine børn i vuggestue, men der foregår det meget i barnets tempo. - De første 2 dage var vi der kun et par timer, men jeg var med. 3. dagen var jeg der i ca. 30 minutter og de var der selv i 1 times tid. 4. dagen var jeg slet ikke med, men de var der selv et par timer. Så var de kørt ind

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

DianaMoar skriver:

Det er meget forskelligt fra barn til barn og DP til DP men hvis du ikke ville gå var det jo bare at sige at du gerne vil med ind.

Ja tænkte jjeg også på. hun kan vel ikke forlange man smutter den første dag

Anmeld

5. januar 2010

LotteGabriella

BOBS skriver:

jo det lagde de i hvert fald op til der hvor min datter skulle starte..den første dag var vi der sammen til møde med dp og pædagog og dagen efter en times tid sammen, og så startede jeg op i det små med at aflevere hende alene....og det anbefaler de fleste også at man starter blidt..selvfølgelig alt efter barnets behov.

vi var der også første dag med en pædagog til opstartsmøde med planlægning af tider mv., men derefter der var det lige på og hårdt, altså et par timer til at starte med og så ellers derop af

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

suanne85 skriver:

Ja tænkte jjeg også på. hun kan vel ikke forlange man smutter den første dag

Nej det kan de ikke man må godt forlange at blive. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.