Mødes med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Sesse89

Ja det er bare fint

Hvilken dato passer bedst ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Ja det er bare fint

Hvilken dato passer bedst ind?

uha det ved jeg ikke og der er jo ret langt tid til febura i nu.. så der kan vi jo bare finde en dag i starten af månden??

Anmeld

4. januar 2010

Sesse89

Jep det er bare fint

Så ved jeg også lidt nærmer om min tid til md bliver rykket om med aftaler til kontrol.

Anmeld

5. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Jep det er bare fint

Så ved jeg også lidt nærmer om min tid til md bliver rykket om med aftaler til kontrol.

jeps.. men når du nu skal flytte til korsør så skal du vel osse have jm osv her i korsør/slagelse?? og føde på slagelse sygehus? og ik i odense. men vil hoppe i seng.. skrives ved imorgen.

Anmeld

5. januar 2010

Sesse89

Nej jeg skal fortsætte i Odense pga jeg har sukkersyg og det er nemmer at tage til Odense ind til Rigshospitalet.

Men jm skal jeg nok have i Korsør eller Slagelse alt efter hva min  jm siger til mig Tirsdag.

Du må sove godt

Anmeld

5. januar 2010

Vibeke Henriksen

Godmorgen piger.

Jeg er også frisk på at mødes i feb mdr.

men jeg skal lige have overstået en operation d. 13 jan.

Knus fra Vibeke.

Anmeld

5. januar 2010

prinsessechamp

lyder jo super.. ja vi må lige finde en dato når vi kommer til Februar. så kan vi også se om jeg har født eller om I kommer til at møde en ægte flodhest

ej jeg allerede helt spændt hehe.. bliver fedt at møde nogle andre end dem man allerede kender..

Anmeld

5. januar 2010

Katriine

Heej piger

Jeg er altså også frisk, hvis jeg må komme med

Anmeld

5. januar 2010

grinbidderen

hejsa alle som har lyst til at skulle mødes i febura er velkommen enten med mave, barn el hvis man prøver at blive gravid men desværre ikke er lykkes i nu.. vi regner med at mødes i vest-sjællands centret hvor vi kan evt. shoppe el ligne også spise en god middag sammen..

Anmeld

10. januar 2010

H+S Skjolgborg.

Jeg er også frisk i af mødes men det hved grinbidderen og Vibeke helt sikkert *SS*.Som Grinbiidderen også krive mor til 3 + en bonus søn.Ja det må jo så være mig*GH*..

Jeg født den 23 dec mit 3 barn en dejlig stor søn..

Men jeg ville godt med i siger bare tid og sted..

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.