Mødes med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.297 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Sesse89

Ville høre om der er nogen der er frisk på at mødes mig i Februar.

Jeg flytter til Korsør og vil gerne møde nogen der fra omkring.

Vi venter vores første barn til Juni.

Nogen der har lyst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Ville høre om der er nogen der er frisk på at mødes mig i Februar.

Jeg flytter til Korsør og vil gerne møde nogen der fra omkring.

Vi venter vores første barn til Juni.

Nogen der har lyst?

ja jeg er jo selv fra korsør og hvis jeg kan bruges så er jeg frisk.. har osse en veninde som jeg har mødt igennem baby.dk og hun er osse frisk på at mødes med nogen flere hun har 3 børn og en bonus søn. jeg har min dejlige dreng på 1 år og 3 mdr.

Anmeld

4. januar 2010

Sesse89

Selvfølgelig kan du det

Det er nok mere om jeg kan bruges når jeg ikk har født endnu

Jeg er glad for én og én hver jeg kan lære at kende når jeg nu ikk kender nogen i Korsør udover kæresten og hans familie

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Selvfølgelig kan du det

Det er nok mere om jeg kan bruges når jeg ikk har født endnu

Jeg er glad for én og én hver jeg kan lære at kende når jeg nu ikk kender nogen i Korsør udover kæresten og hans familie

ja det er jo lige det.. men om man er gravid , har barn el prøver at få barn er jeg frisk på at mødes... med eller uden barn..

Anmeld

4. januar 2010

Sesse89

Ja så skal den store beslutning bare tages hvor og hvornår det passer at mødes ?

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Ja så skal den store beslutning bare tages hvor og hvornår det passer at mødes ?

hvor i korsør er det du skal flytte hen??

vi kunne jo tage en tur i vest-sjællands centret og shoppe og gå på café og spise noget frokost..

Anmeld

4. januar 2010

prinsessechamp

jeg er også med på at mødes..

Jeg bor dog i slagelse, men hvis der bor flest i Korsør så kommer jeg bare dertil hvis det er

Jeg er sat til den 4.Februar, men nu må vi se hvornår drengen vil ud

Hilsen Lizette

Anmeld

4. januar 2010

Sesse89

Jeg flytter til Halsskov om på Fasanstien.

Jeg syns det lyder som en god idé og tag et sted hen for jeg er ikk kendt nogle steder på Sjælland

Og det er nok bedre i vælger om det skal være en weekend eller hverdag. Jeg går også hjemme dog er der nogle dage jeg ikk kan da jeg går til kontrol i Odense hver anden uge.

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Jeg flytter til Halsskov om på Fasanstien.

Jeg syns det lyder som en god idé og tag et sted hen for jeg er ikk kendt nogle steder på Sjælland

Og det er nok bedre i vælger om det skal være en weekend eller hverdag. Jeg går også hjemme dog er der nogle dage jeg ikk kan da jeg går til kontrol i Odense hver anden uge.

okay det er jo ik så langt væk fra byen og mig, jeg bor ved svømmehallen det kan du spørger din kæreste om hvor er hvis det er.. men vi kan bare mødes ved byen el ligne også følges til slagelse.. med bussen da jeg ik har kørekort.

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

prinsessechamp skriver:

jeg er også med på at mødes..

Jeg bor dog i slagelse, men hvis der bor flest i Korsør så kommer jeg bare dertil hvis det er

Jeg er sat til den 4.Februar, men nu må vi se hvornår drengen vil ud

Hilsen Lizette

det lyder bare super. men vi har snakket om at vi ville tage til vest-sjællands centret da der ik rigtig sker noget her i korsør også ville vi kunne shoppe og spise på en café og hygge. jeg ved så bare ik om jeg tager min søn med i er jo gravide begge 2 så tager ham nok ik med da det er lidt hårder at have ham med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.