Vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

varnæs

Hej alle mødre og fædre.

Jeg skriver til jer for jeg sidder i en situation, hvor jeg er dybt rystet over, at der bliver solgt vådservietter med stoffer der står på EU listen over hormonforstyrrende stoffer.

Jeg har selv et firma der laver vådservietter uden disse kemiske ting og som er astma og allergi godkendt, men bliver afvist hos diverse forhandlere af den begrundelse, at så længe der er salg i de andre vil man ikke overveje andet. Er det ikke sådan med os forældre, at vi ønsker det bedste til vores børn? Tænk at jeg får af vide, at der ikke er efterspørgsel efter andre vådservietter end dem de har på hylderne. Fulde med kemi. Ingen ved, at de kan få andet så længe butikkerne ikke oplyser bedre.

Det skal ikke lyde som en reklame for mine produkter, men der er sikkert mange andre gode produkter der heller ikke når frem til os forældre pga butikkernes manglende lyst til at gøre det bedre for vores børn og miljøet.

Hilsen

Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

oo

jeg syntes det er uhyggeligt

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

kan du ikke bare sælge dem over nettet så?

det er ikke nogen hemmelighed at mange vaske servietter indeholder knap så gode ting. men der findes flere som er mærket og godkendt i hoved og r.. (sorry mit sprog)

Anmeld

4. januar 2010

Pige2009

Tragisk synes jeg. Bruger de billige fra Bilka. Hvad bruger I andre?

Anmeld

4. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Ja, det gælder om at holde øjnene åbne.

Jeg er virkelig begyndt at vende alt om for at se indholdet...og hvis der er et eller andet mystisk ord jeg ikke kender, lader jeg det ligge.

Køber kun ting jeg VED er uden alt muligt skidt og møg.

Men synes det er fuldstændig forargerligt at man fortsætter med at sælge produkter i DK der er fyldt med sundhedsskadelige stoffer. Og legetøj med parabener.

Anmeld

4. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Linda2009 skriver:

Vi bruger en klud og vand.

Men når vi er ude, bruger vi enten Neutal, Libero eller Ånglamark.

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

Linda2009 skriver:

bruger også neutral

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Linda2009 skriver:

skumklude og vand, ude som hjemme....

Anmeld

4. januar 2010

mama09

varnæs skriver:

Hej alle mødre og fædre.

Jeg skriver til jer for jeg sidder i en situation, hvor jeg er dybt rystet over, at der bliver solgt vådservietter med stoffer der står på EU listen over hormonforstyrrende stoffer.

Jeg har selv et firma der laver vådservietter uden disse kemiske ting og som er astma og allergi godkendt, men bliver afvist hos diverse forhandlere af den begrundelse, at så længe der er salg i de andre vil man ikke overveje andet. Er det ikke sådan med os forældre, at vi ønsker det bedste til vores børn? Tænk at jeg får af vide, at der ikke er efterspørgsel efter andre vådservietter end dem de har på hylderne. Fulde med kemi. Ingen ved, at de kan få andet så længe butikkerne ikke oplyser bedre.

Det skal ikke lyde som en reklame for mine produkter, men der er sikkert mange andre gode produkter der heller ikke når frem til os forældre pga butikkernes manglende lyst til at gøre det bedre for vores børn og miljøet.

Hilsen

Charlotte

hvad er din hjemmeside, eller sælger du ikke privat? nysgeri

Anmeld

4. januar 2010

A.

Linda2009 skriver:

vi bruger også dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.