Hvorfor kan jeg ikke holde min mund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Diana...

Ha ha nope det er du ikke 5 min efter jeg tog testen viste alle det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

LinLin

Det gjorde jeg også sidst - til min mor, veninder og kolleger (min bedstemor skulle have haft et scanningsfoto i julegave); det var stort og jeg vidste at hvis det gik galt (hvilket det jo gjorde) så ville de vide hvorfor jeg var ked af det - og hvorfor jeg var sygemeldt! Aner ikke hvor langt jeg er nu (måske 4+0) - så venter lige lidt længere tid med at fortælle (måske når jeg har været til terminsscanning eller hvad det hedder...)

Anmeld

5. januar 2010

lulle1985

sladrehank - ja så er jeg med i klubben dagen efter vidste både de næreste venner og familien det, jeg kunne simpelthen heller ikke holde min mund - man bliver jo så glad at man kunne fortælle hele verden det...  og som der er nogen af de andre der skriver er det jo rart at hvis man nu skulle miste er folk klar over hvorfor man er ked af det...

Anmeld

5. januar 2010

DK

He he, jeg har allerede nu fortalt min søster og mor at vi planlægger baby... selv om der er lang tid til vi overhovedet går i gang. Men jeg kan heller ikke holde mund. Det er jo også fordi det er sådan en dejlig ting. Det er svært at tie stille. Så frygteligt svært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.