Hvorfor kan jeg ikke holde min mund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg er kun i 6. uge, men alligevel kan jeg ikke lade være med at sige at jeg er gravid, ver gang jeg møder nogen jeg kender.

Er vildt bange for at begå hybris ved at sige det til så mange, men munden løber hele tiden over. Jeg tror nærmest kun at det er vores forældre der endnu ikke ved det.

Er jeg den eneste sladrehank herinde? Og bare fordi man har sagt det tidligt behøver det vel ikke gå galt, vel?

VH Hende med den lidt for store mund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Janep

hihi nej du er ikk den eneste

vi aftalte faktisk os o starten at vi ikk sku fortælle det til nogen før jeg var 3 mrd henne. men allerede samme dag havde jeg jo fortalt det til 5 mennesker og min kæreste til 3

det er jo en stor nyhed.

og stort tillykke med bebsen i maven

Anmeld

4. januar 2010

Pia.

Jeg forstår dig godt.. det er jo noget der fylder utroligt meget så selvfølgelig vil man dele denne store glæde med ALLE, der gidder høre på en ...

Jeg har også fortalt det lige så snart jeg havde testet positivt. Syntes faktisk også det er meget rart at hvis nu uheldet skulle være ude at noget skulle ske, at folk ved hvorfor man er ked af det.

Held og lykke med graviditeten...

Og så må I vist hellere få det sagt til familien inden de høre det som et rygte i byen.

Knus Pia.

Anmeld

4. januar 2010

hulubaloo

hej,

Jeg er 7 uger henne og har det næsten som dig. Vi har dog kun fortalt det til vores forældre og de nærmeste venner som vi holdt nytår sammen med, men hold op hvor er det svært . Har bare lyst til at dele det med alt og alle.

Nej, selvfølgelig går det da ikke galt - og skulle uheldet være ude, så er det nemmere at fortælle at det er gået galt og at man derfor er ked afdet, fremfor først at skulle fortælle at man har været gravid og nu har aborteret.

Håber vi kommer til at følges lidt ad, nu hvor vi er så tæt på hinanden

Anmeld

4. januar 2010

RumlesMor

Har det ligesom Pia...HVIS uheldet skulle være ude, så ved folk da hvorfor man er ked af det.

Fortæl det bare til hele verden - det er jo stort! Tillykke

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg havde det også på samme måde. der var jo ingen grund til at alle fik det afvide...men jeg ku bare ikke lade være

Anmeld

4. januar 2010

Unalisa

hehe, jeg var nok meget hemmelighedsfuld omkring det, men jeg forstår dig 100% godt, hvor er det svært, ikke at fortælle!! min veninde kom hjem til mig igår  og 1 time inden hun kom fandt hun ud af, at hun er gravid,,hun fortalte mig det og sagde præcis det samme som dig, " kan ikke lade være med at fortælle hehe" så det er vidst meget rart at alle ved at man er så lykkelig

Anmeld

4. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg forstår godt at man som par, vælger først at fortælle det til familie og venner når man er omkring de 3 mdr. henne, da riskikoen for abort så falder. MEN

Jeg er præcis i samme båd som dig! Fortalte det til gud og hver en mand, den dag jeg testede positivt. En smule risikabelt, men jeg kan simpelthen heller ikke holde mund. Man er jo lykkelig - hvorfor ikke dele glæden med andre

Anmeld

4. januar 2010

saxa

Du er ikke den eneste... Vi fortalte det også da jeg var 5 uger henne.. Men synes faktisk også det er godt nok at fortælle det - hvis nu uheldet skulle være ude.. Så er omgivelserne klar over det, hvis man sørger..

Og NEJ - det behøver da ikke gå galt bare fordi man fortæller, noget af det bedste der kan ske en.. 

Anmeld

4. januar 2010

Vial

Kender det SÅ GODT.

Jeg præsterede i går liiiige at nævne det for viceværten, da han ringede ang. nogle vandrør

Han var påfaldende interesseret, og det viste sig så, at han heller ikke kunne holde mund med, at hans kæreste også er gravid - bare 1½ uge længere fremme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.