Nu skal I høre det vildeste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

MichellaMalou

det jo helt sygt men virkelig fantatisk du ikk havde tabt det alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

mariamiss6

Jeg kender en der har oplevet det samme, og hun er temmelig tmeget gravid nu så det er bare dejligt...

Tillykke endnu engang, med det samme barn så heheheh...

Anmeld

4. januar 2010

baby2010

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH Susanne!!! Jeg har prøvet at ringe - er helt paf - jeg sagde vist på din tlf svarer, at jeg ikke ville læse historien her på baby.dk, men det er jeg altså kommet til alligevel. Hvor er det fantastisk!!! Jeg er helt oppe og ringe - har lige råbt af Adam (stakkels mand troede der var sket noget alvorligt).

Pyh, sikke en omgang altså! Hvor langt er du så henne nu???

STORT tillykke, jeg glæder mig vildt meget til at tale med dig - ring i morgen, jeg er hjemme hele dagen - sikkert siddende, stirrende på min tlf.

Ih, jeg er så glad på dine vegne! Store knus og kram Julie 

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

nej hvor vildt krydser fingre for at alt kommer til at gå godt herfra

Anmeld

4. januar 2010

LotteGabriella

Bavianis skriver:

Okay, jeg har i dag haft den mest surealistiske dag nogensinde... Det startede d. 7. december, hvor jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det var helt fantastisk, og min kæreste og jeg var super glade. Da jeg skulle have haft min første mens, blødte jeg en smule, og blev naturligvis en smule bekymret. Men det stoppede igen, og alt åndede tilsyneladende lutter idyl.

Glæden blev dog kort, da jeg d. 19. dec begyndte at bløde kraftigt. Jeg havde aborteret, øv. Vi tog det nu fint, der var jo ikke noget vi kunne gøre, og tingene måtte gå deres gang. Vi kunne blot glæde os over at det havde været nemt at blive gravid (i andet forsøg). Jeg kom til lægen og fik taget blodprøver 2 gange ml jul og nytår, da hormonniveauet (hcg) skulle falde. Første blodprøve viste 12.000, men da jeg ringede til lægen i morges sagde han at der desværre var dårligt nyt, idet tallet var steget - den anden blodprøve viste 28.000.

Jeg fik da en akut tid på gynækologisk afdeling på sygehuset, og min kæreste er sød at tage fra så han kan komme med og være moralsk støtte, nu hvor det her abort-halløj åbenbart skal trække i langdrag. Jeg scannes vaginalt, og den kvindelige læge og de to sygeplejersker begynder at sige "Neiii" og "DET ser godt ud!". Jeg ligger vantro og tænker "Hvor pæn kan sådan en livmoder se ud??" Men så drejer hun skærmen: DER ER EN FIN BABY!!!! Vi har slet ikke aborteret! Vi skal stadig ha barn til august!

Er det ikke sindssygt?? Ville bare dele denne utrolige (og mærkelige!) historie med Jer andre her på en kold og grå mandag i januar.

Rigtigt godt nytår til Jer alle  

hold da op hvor super dejligt

sender jer lige et kæmpe kram

Anmeld

5. januar 2010

lulle1985

vildt surrealistisk men hvor må det være en fantastisk følelse at have indeni, glæder mig til og følge dig her på baby...

louise 23+6

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

Det er dog en fantastisk historie.

Tillykke med det.

Anmeld

5. januar 2010

DK

Tillykke! Hvor er det bare fantastisk dejligt!! Sikke en nyhed!

Anmeld

5. januar 2010

Bavianis

Hej Alle Sammen!

Tusind tak for Jeres søde responser på min utrolige historie. Til de af Jer der er interesserede er jeg idag 7+5:-)

Har flere gange i løbet af dagen stirret på fotoet fra scanningen med mistro... Det er simpelthen en "genfunden" graviditet som en også skrev herinde... Et mirakel;-)

Anmeld

5. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare fantastisk - jeg sidder og får helt kuldegysninger. Tillykke med dit spirerende liv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.