Nu skal I høre det vildeste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Bavianis

Okay, jeg har i dag haft den mest surealistiske dag nogensinde... Det startede d. 7. december, hvor jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det var helt fantastisk, og min kæreste og jeg var super glade. Da jeg skulle have haft min første mens, blødte jeg en smule, og blev naturligvis en smule bekymret. Men det stoppede igen, og alt åndede tilsyneladende lutter idyl.

Glæden blev dog kort, da jeg d. 19. dec begyndte at bløde kraftigt. Jeg havde aborteret, øv. Vi tog det nu fint, der var jo ikke noget vi kunne gøre, og tingene måtte gå deres gang. Vi kunne blot glæde os over at det havde været nemt at blive gravid (i andet forsøg). Jeg kom til lægen og fik taget blodprøver 2 gange ml jul og nytår, da hormonniveauet (hcg) skulle falde. Første blodprøve viste 12.000, men da jeg ringede til lægen i morges sagde han at der desværre var dårligt nyt, idet tallet var steget - den anden blodprøve viste 28.000.

Jeg fik da en akut tid på gynækologisk afdeling på sygehuset, og min kæreste er sød at tage fra så han kan komme med og være moralsk støtte, nu hvor det her abort-halløj åbenbart skal trække i langdrag. Jeg scannes vaginalt, og den kvindelige læge og de to sygeplejersker begynder at sige "Neiii" og "DET ser godt ud!". Jeg ligger vantro og tænker "Hvor pæn kan sådan en livmoder se ud??" Men så drejer hun skærmen: DER ER EN FIN BABY!!!! Vi har slet ikke aborteret! Vi skal stadig ha barn til august!

Er det ikke sindssygt?? Ville bare dele denne utrolige (og mærkelige!) historie med Jer andre her på en kold og grå mandag i januar.

Rigtigt godt nytår til Jer alle  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Risen

WOW hvor er det vildt! Held i uheld, eller hvad man nu siger! KÆMPE tillykke! Hvor er det bare en vild historie !

Anmeld

4. januar 2010

SaNiNa

ej hvor vildt og kæmpe stort tillykke

Anmeld

4. januar 2010

Lillemor

Hvor er det dejligt for jer.... Tillykke med det.... og held og lykke...

Anmeld

4. januar 2010

Ox.

Bavianis skriver:

Okay, jeg har i dag haft den mest surealistiske dag nogensinde... Det startede d. 7. december, hvor jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det var helt fantastisk, og min kæreste og jeg var super glade. Da jeg skulle have haft min første mens, blødte jeg en smule, og blev naturligvis en smule bekymret. Men det stoppede igen, og alt åndede tilsyneladende lutter idyl.

Glæden blev dog kort, da jeg d. 19. dec begyndte at bløde kraftigt. Jeg havde aborteret, øv. Vi tog det nu fint, der var jo ikke noget vi kunne gøre, og tingene måtte gå deres gang. Vi kunne blot glæde os over at det havde været nemt at blive gravid (i andet forsøg). Jeg kom til lægen og fik taget blodprøver 2 gange ml jul og nytår, da hormonniveauet (hcg) skulle falde. Første blodprøve viste 12.000, men da jeg ringede til lægen i morges sagde han at der desværre var dårligt nyt, idet tallet var steget - den anden blodprøve viste 28.000.

Jeg fik da en akut tid på gynækologisk afdeling på sygehuset, og min kæreste er sød at tage fra så han kan komme med og være moralsk støtte, nu hvor det her abort-halløj åbenbart skal trække i langdrag. Jeg scannes vaginalt, og den kvindelige læge og de to sygeplejersker begynder at sige "Neiii" og "DET ser godt ud!". Jeg ligger vantro og tænker "Hvor pæn kan sådan en livmoder se ud??" Men så drejer hun skærmen: DER ER EN FIN BABY!!!! Vi har slet ikke aborteret! Vi skal stadig ha barn til august!

Er det ikke sindssygt?? Ville bare dele denne utrolige (og mærkelige!) historie med Jer andre her på en kold og grå mandag i januar.

Rigtigt godt nytår til Jer alle  

Eeeej hvor er det skønt, og ja meget surrealistisk! Stort tillykke!!

Anmeld

4. januar 2010

NoName

hold da op, det har da været noget af en dag... Tillykke med spiren...

Anmeld

4. januar 2010

Det v ar da en helt utroligt dejlig historie... Elller slutning i hvert fald!!

Tillykke med jeres lille sommerbarn!

Stine 22+5

Anmeld

4. januar 2010

Vial

Hvor vildt!

Får helt kuldegysninger.

Jeg blødte også lidt ved første menstruation (2-3 dage med brunligt udflåd!). Pyyy det var stressende.

Jeg kan slet ikke forestille mig en rutchebanetur I har været på.

Stort tillykke med genfunden graviditet.

Anmeld

4. januar 2010

Bavianis

Tusind tak søde tøser - jeg kan næsten heller ikke fatte det...

I stedet for et brev med hvornår jeg skal i narkose og have foretaget et udskrab, så sidder jeg her med et scanningsfoto af en vingummibamse hvis hjerte slår nede i min mave - det er simpelthen et mirakel!

Anmeld

4. januar 2010

Bubbi

Hold da op hvor er det vildt... Det må sku da være som at vinde i lotto.. 2 GANGE

I må svæve på en lille sky, og håber da bestemt ikke nogle kommer og tager jer ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.