hvad er jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg ville til enhver tid købe autostol i bilka. vi skal snart ha ny til den yngste, og jeg vil klart gå i bilka først. den sidste købte vi brugt, men hvis jeg ikke kan finde en brugt næste gang, ja så tar vi en tur i bilka. jeg har aldrig haft en dyr autostol til nogen af mine børn, og det har ikke været et problem.

med hensyn til barnevognen så kan jeg bedre li den fra kvickly, og den er lidt billigere. men igen er det så en smags sag. jeg ville ha købt en kvickly model da jeg ventede Rasmus, men de var udsolgt overalt i dk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jaa hvad er jeres mening om barnevogne og atuostole fra bilka af? om de er gode eller man skal lade være og købe dem

de er sikkerhedsgodkendt men de er langt fra lige så sikre som andre mærker! vi lejede en Römer i babysam den fra 0 - 9 kg.... den var i super stand og det var billigt! og nu har vi en Römer baby safe 9 - 18 kg, den er på tilbud i Føtex for tiden, til 1499kr

Anmeld

4. januar 2010

Anonym trådstarter

jaa der er jo mange valg.. og mange forskellige meninger

Anmeld

4. januar 2010

Muffinmus

Nu er det sådan at samtlige eksperter siger man skal holde sig fra de billige autostole og fra kæder så som Silvan  og Bilka. Men kun de billige mærker.

F.eks sælger sådan et sted som Bilka nu også enkelte Rømere...det er en af de bedste stole på markedet og kan fås lidt billigere i Bilka end hos f.eks Babysam.

Du sparer på det forskerte sted hvis du køber en billig stol til dit barn, du sparer på dit barns sikkerhed og på dit barns liv og ikke mindt den utrolige dårlige komfort der  er i de stole..har du tjekket dem?? de er SÅ ringe.

Vi havde en billig ekstra stol til den gamle dp.2 gang hun tog den i brug gik den i stykker..forestil dit dit barn sad i den i en ulykke??

Nu har vi Rømer til ham og den nye stol til tøsen er  en Britax, fra samme producent som Rømer.

Ang barnevogne..hmm, valg af kvalitet tror jeg. Vil du have den til 1 barn kan den gå an, men ikke til 2 børn..den er altså billig i både kvalitet og stel ikke mindst. Har selv en fra ny vi bruger ude i DP...de er allerede så grim, rusten, hærget og knirkende i forhold til vores dyrere vogne. Og den har endda stået opvarmet hos dp al tiden den ikke er brugt.

Skod vogn. Men igen, skal den kun du til et barn er den ok.

Anmeld

4. januar 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Nu er det sådan at samtlige eksperter siger man skal holde sig fra de billige autostole og fra kæder så som Silvan  og Bilka. Men kun de billige mærker.

F.eks sælger sådan et sted som Bilka nu også enkelte Rømere...det er en af de bedste stole på markedet og kan fås lidt billigere i Bilka end hos f.eks Babysam.

Du sparer på det forskerte sted hvis du køber en billig stol til dit barn, du sparer på dit barns sikkerhed og på dit barns liv og ikke mindt den utrolige dårlige komfort der  er i de stole..har du tjekket dem?? de er SÅ ringe.

Vi havde en billig ekstra stol til den gamle dp.2 gang hun tog den i brug gik den i stykker..forestil dit dit barn sad i den i en ulykke??

Nu har vi Rømer til ham og den nye stol til tøsen er  en Britax, fra samme producent som Rømer.

Ang barnevogne..hmm, valg af kvalitet tror jeg. Vil du have den til 1 barn kan den gå an, men ikke til 2 børn..den er altså billig i både kvalitet og stel ikke mindst. Har selv en fra ny vi bruger ude i DP...de er allerede så grim, rusten, hærget og knirkende i forhold til vores dyrere vogne. Og den har endda stået opvarmet hos dp al tiden den ikke er brugt.

Skod vogn. Men igen, skal den kun du til et barn er den ok.

jaa indtil videre er det kun et barn me vi vil da gerne have flere men jeg køber helt 100 nok os mærke varerne såå er jeg da mere sikker på de holder og er gode.. for mit barn skal sgu sidde sikkert i bilen .. men altid rart og hører andres mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.