hvad er jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Anonym trådstarter

jaa hvad er jeres mening om barnevogne og atuostole fra bilka af? om de er gode eller man skal lade være og købe dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

jaa hvad er jeres mening om barnevogne og atuostole fra bilka af? om de er gode eller man skal lade være og købe dem

Der er ikke noget galt med, hvad med kan købe i Bilka - men man får hvad man betaler for. Jeg ville personligt nok vælge, at købe brugt og få noget i rigtig god kvalitet i stedet for

Anmeld

4. januar 2010

LotteGabriella

Vi har selv en autostol fra bilka, som hedder 0-18 kg og den opfylder alle sikkerhedskrav Daniella sidder rigtig godt i den og stolen sidder som den skal på bilsædet Vi er glade for den og har ikke fortrudt

Barnevogne fra bilka har jeg ingen erfaring med

Anmeld

4. januar 2010

Anonym trådstarter

okay helt iorden .. jaa det er vel nok det bedste

Anmeld

4. januar 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Vi har selv en autostol fra bilka, som hedder 0-18 kg og den opfylder alle sikkerhedskrav Daniella sidder rigtig godt i den og stolen sidder som den skal på bilsædet 

lyder dejligt.. men synes nemlig ikke de er så overdrevet dyrer og de er tit på tilbud og alt det ved du noget med barnevogen ?

Anmeld

4. januar 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

lyder dejligt.. men synes nemlig ikke de er så overdrevet dyrer og de er tit på tilbud og alt det ved du noget med barnevogen ?

nææh kender intet til deres barnevogne

ja det er de også, vi fik vores for 800 kr. på tilbud

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

Jeg ville aldrig nogensinde turde sætte mit barn i en bilka autostol..ja, de er godkendte men langt fra lige så gode og sikre som dem der vinder tests og som koster mere...det er der en grund til. Så nej, jeg ville holde mig fra sådan noget og købe noget godt, til hver en tid. Det er dit barns sikkerhed det handler om.

Knus eva

Anmeld

4. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Jeg ville aldrig nogensinde turde sætte mit barn i en bilka autostol..ja, de er godkendte men langt fra lige så gode og sikre som dem der vinder tests og som koster mere...det er der en grund til. Så nej, jeg ville holde mig fra sådan noget og købe noget godt, til hver en tid. Det er dit barns sikkerhed det handler om.

Knus eva

ENIG.

Anmeld

4. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Knus eva

det er nemlig lige det det er så defor vile jeg hører jeres mening først,,

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

det er nemlig lige det det er så defor vile jeg hører jeres mening først,,

Køb en af de gode dyre, der er tilbud mange steder nu og så kan du sælge den når I ikke skal bruge den mere...køber du brugt kan du ikke være sikker på at den ikke har været med i en ulykke og derfor er blevet skæv...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.