Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaMoar skriver: Hvorfor?
Hvorfor?
Su er fordi de bliver ved med at påstå jeg har været i lønnet praktik under kokke udd. var ikke i praktik... Havde et fritidsjob i butik - Som de mener er lønnet praktik...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man kan vel heller dårligt leve på su når man har barn ,, Men su kan du slet ikke få på ssh udd . Der er det jo løn som de andre skriver .
Mammi ,,, skriver: Man kan vel heller dårligt leve på su når man har barn ,, Men su kan du slet ikke få på ssh udd . Der er det jo løn som de andre skriver .
Ja - Men grundforløbet er med su...
MoarJ skriver: Ja - Men grundforløbet er med su...
Jeps det er det, for det skal jeg for at være sikker at det er det. Og får lidt over 9000 i su udbetalt hver måned, så heelt fattig bliver man heller ikke af su
Har di ikke 10 kl ??
Mammi ,,, skriver: Har di ikke 10 kl ??
Nej, gik ud af 7. klasse - videre på efterskole...
suanne85 skriver: Jeps det er det, for det skal jeg for at være sikker at det er det. Og får lidt over 9000 i su udbetalt hver måned, så heelt fattig bliver man heller ikke af su
Jeg er så sikker på det er det jeg vil... Men det er jo ikke sikkert jeg kommer ind på den...
MoarJ skriver: Nej, gik ud af 7. klasse - videre på efterskole...
Du må da så have noget erhvervs erf. ??
MoarJ skriver: Jeg er så sikker på det er det jeg vil... Men det er jo ikke sikkert jeg kommer ind på den...
Kommer an på hvad krav de har på den skole du søger ind på. For det er forskelligt fra kommune til kommune har jeg fundet ud af
Mammi ,,, skriver: Du må da så have noget erhvervs erf. ??
En af uddannelser kræver de erhvervsgrunduddannelse, mener jeg det er..... Jeg har taget erhvervsgrunduddannelse, har passet en udviklingshæmmet pige...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128