Social og sundhedshjælper udd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Findusinde

MoarJ skriver:

Bor i silkeborg kommune...

Så ligger den vist på 17,984,50... Du må ikke hænge mig op på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

stumpen-89

MoarJ skriver:

Mener selv jeg har noget erfaring.. Har passet en udviklingshæmmet pige i 2 år... Men det høre sikkert ikke under den udd. for at kan komme ind på den...

Var det igennem kommunen?

eller privat? ellers sker der jo ikke noget ved at spørge

Anmeld

4. januar 2010

StineNielsen

Halløjsa

Hvis du er over 25 har du god mulighed for at få voksenelevløn. Nu kan jeg ikke helt huske hvad lønnen er for hjælperelever, men min mor er pt voksenelev på assistent udd, og får ca 18000 før skat, så den ligger lidt lavere, men det er ikke meget lavere. Vil tro den er min 16000, så det er ikke den værste elevløn

Kram Stine med Sofie 10 dage (udd. social- og sundhedsassistent 06)

Anmeld

4. januar 2010

StineNielsen

Halløjsa

Hvis du er over 25 har du god mulighed for at få voksenelevløn. Nu kan jeg ikke helt huske hvad lønnen er for hjælperelever, men min mor er pt voksenelev på assistent udd, og får ca 18000 før skat, så den ligger lidt lavere, men det er ikke meget lavere. Vil tro den er min 16000, så det er ikke den værste elevløn

Kram Stine med Sofie 10 dage (udd. social- og sundhedsassistent 06)

Anmeld

4. januar 2010

Mira0911

stumpen-89 skriver:

Var det igennem kommunen?

eller privat? ellers sker der jo ikke noget ved at spørge

Det var igennem kommunen...

Anmeld

4. januar 2010

stumpen-89

MoarJ skriver:

Det var igennem kommunen...

Så kan de jo bare tjekke.. men jeg ved heller om man skal have noget erfaring, mere.. skulle man bare den gang jeg gik der

Anmeld

4. januar 2010

StineNielsen

Prøver lige igen... Man får som voksenelev løntrin 11 - dvs. en månedsløn på 17.984 kr. afhængig af hvad område du bor i, men kig her: på foa's hjemmside http://www.e-pages.dk/foa/146/

I dette lønmagasin kan du se taksterne

Kram Stine

Anmeld

4. januar 2010

karina1980

MoarJ skriver:

Håber nogen kan hjælpe mig...

Denne uddannelse siger man får løn...

Nogen der ved noget om, hvad den ca. ligger på? 25 år opefter?

Kan det virkelig passe der ikke er su?

jeg er på ssa udd. ligenu og får voksenelev løn og den er så vidt jeg ved ens om det er hjælper eller assistent man tager,

det eneste det kræves for at du kan få voksenelev løn er min. 1 års erfaring(hvilket jeg kunne læse du havde,det tæller med nemlig) og at du er fyldt 25 på ansøgnings tidspunktet,

jeg får ca 17900 før skat

Anmeld

5. januar 2010

Mira0911

jeg er på ssa udd. ligenu og får voksenelev løn og den er så vidt jeg ved ens om det er hjælper eller assistent man tager,

det eneste det kræves for at du kan få voksenelev løn er min. 1 års erfaring(hvilket jeg kunne læse du havde,det tæller med nemlig) og at du er fyldt 25 på ansøgnings tidspunktet,

jeg får ca 17900 før skat

Og nu er jeg i tvivl... Har tjekket alle adgangskravene...Vil helst gerne undgå at komme på su....

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Og nu er jeg i tvivl... Har tjekket alle adgangskravene...Vil helst gerne undgå at komme på su....

Hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.