Hvad er der galt med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Ih hvor hyggeligt  Vi venter os en lille Alfred d. 3. marts - så vi er meget tætte på hinanden! Vi kan jo konkurrere lidt om hvem der føder først, når vi nærmer os terminen 

Send mig din e-mail og så skyder jeg listen afsted med det samme.

Det er godt at du har fundet lidt "ro" omkring alt babyshopperiet - en ting er sikkert: "uanset hvad man gør, er der altid nogen som synes man skulle have gjort noget andet" - det er garanteret!

Kan jeg kun give dig ret i!! alle har virkelig en mening og tror at de er med i graviditeten!!

JJah vi er meget tætte,, de siger jo at drengebørn gerne vil blive længere uhh det er spændende med lidt konkurance her i den søde vendtetid

Alfred er et super sødt navn, det høre man ikke så tit mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Pige2009

Tak alle for jeres svar, kan se at jeg ikke er alene... Men er stolt af mig selv har købt stofbleer og sutter i dag!! hi hi, synes det er mærkeligt at gå og kigge på alt det lille tøj.. for tror ikke helt at det er gået op for mig at jeg skal have sådan en lille dejlig dreng om 8 uger så er bange for at vågne op og at det bare er en drøm... (hmmmm mærkeligt )

Jeg købte heller ikke ret meget, og et godt råd er ikke at købe noget i str. 50, men køb hellere fra str. 56 og op efter. Min datter kunne ikke passe noget af tøjet i str. 50 da hun blev født, for hun var hele 4200 gram og 55 cm

Så lad være med at tænke på hvad andre folk siger. Når først din lille søn er kommet til verden, ved du og kun du hvad der er bedst for ham.

Hilsen Linda som også er 1. gangsmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.