Hvad er der galt med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

LMM

Hej alle I dag er der 2 måneder til at min lille dreng kommer til verden.. JJuhhhuuu. Jeg har ikke købt noget endnu! og føler heller ikke den store træng til at shoppe amok ikke fordi jeg ikke glæder mig, ved ikke lige hvad der er galt, nogen der havde det på samme måde?? har sparet en masse penge op der bare skal bruges på bettemanden og ved hvilken stil jeg vil have. kan der være homonerne?? Vi har fået alle møbler og barnevogn af venner ogg familien, så mangler bare at købe de sjove små ting!! pyyhhhaaaaa... prøver igen i dag at tage ud og kigge/købe noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Valle81

Der er ikke noget galt med dig:0)

Hmm, jeg ville kun købe det mest nødevendige, og så vente med resten til han er kommet til verdenen:0)

Når du ser ham kan det være du lige ved hvad stil det skal være , du får sikkert også tons af barselsgaver der kan hjælpe dig på vej, og barsel skal også gå med noget, og tro mig, shopping er en stor del af barslen:0)

Så tag det bare helt stille og roligt, alt behøver ikke at være klart og tilrettelagt inden ankomsten:0)

Knus

Anmeld

4. januar 2010

BOBS

jeg havde det nøjagtigt som du da jeg ventede vores datter.....til gengæld gik jeg så shop amok da hun var ca. 2 - 3 måneder...vi fik stort set alle tingene smidt i nakken af familie og venner.....og så ikke rigtig det der nuttede tøj legetøj og div. der hang alle vegne. SÅ der er bestemt ikke noget galt med dig

Jeg glædede mig som en sindsyg til hun skulle komme...det var det fyldte mest hos mig at jeg skulle være MOAR!

Anmeld

4. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen babyen har jo ikke brug for noget andet end kærlighed og bleer Så du behøver absolut ikke bruge en formue på baby

Dejligt for dig at du har det sådan.

Anmeld

4. januar 2010

@spire

Jeg har haft det på præcis samme måde.. Har slet ikke købt legetøj eller noget som helst, og har bare ikke kunne finde lysten til at babyshoppe.. Har fået barneseng osv af familie, og har så kun været ude og købe det mest nødvendige (barnevogn, lidt tøj osv osv..) Bare så jeg er klar til hendes ankomst.. 

Som de andre skriver, så regner jeg med lysten kommer når hun kommer, og der har man jo også masser af tid..

Så håber da ikke der er noget galt med dig, for så er der det samme galt med mig.. 

Knuz @spire 32+3

Anmeld

4. januar 2010

baby2010

Jeg har været relativt tidlig ude med at købe ting til vores søn - dvs. vi begyndte i december og jeg har termin 3. marts. Folk omkring mig siger konstant: "EEEJ hvorfor køber I allerede ting nu?" og min svigermor var endda så "betænksom" at udbryde: "Det er da utroligt, at I køber ting så tidligt, tænk nu hvis der ikke kommer en baby ud af det?" - ih tak for det!!!

Nå, nu var det ikke mig det handlede om - pointen er bare, at jeg har fået en masse kommentarer for at handle ind for tidligt - og du er nu i tvivl om du gør det for sent... Jeg har EN kommentar:

OP I R.... MED DEM SOM BLANDER SIG I DET! Vi skal da bare købe ind eller ikke købe ind som det passer os! 

Det kan være du er forvirret omkring hvad du skal have, måske er det hele uoverskueligt for dig? I så fald har jeg en god liste med ting man kan købe, som jeg gerne vil sende til dig på mail - bare sig til 

Kh Julie

Anmeld

4. januar 2010

LMM skriver:

Hej alle I dag er der 2 måneder til at min lille dreng kommer til verden.. JJuhhhuuu. Jeg har ikke købt noget endnu! og føler heller ikke den store træng til at shoppe amok ikke fordi jeg ikke glæder mig, ved ikke lige hvad der er galt, nogen der havde det på samme måde?? har sparet en masse penge op der bare skal bruges på bettemanden og ved hvilken stil jeg vil have. kan der være homonerne?? Vi har fået alle møbler og barnevogn af venner ogg familien, så mangler bare at købe de sjove små ting!! pyyhhhaaaaa... prøver igen i dag at tage ud og kigge/købe noget!

Jeg har overhovedet ikke købt noget...Jeg forstillede mig at jeg skulle ud og købe en lille ting da vi hade været til MD, men de kunne ik fortælle kønnet, så jeg gad ik alligevel!! Jeg har dog fået en masse ting, som står klar hos Svigermor...

Men det der shop-amok har jeg heller ik været inde i... Endnu!

Stine 22+5

Anmeld

4. januar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Jeg har været relativt tidlig ude med at købe ting til vores søn - dvs. vi begyndte i december og jeg har termin 3. marts. Folk omkring mig siger konstant: "EEEJ hvorfor køber I allerede ting nu?" og min svigermor var endda så "betænksom" at udbryde: "Det er da utroligt, at I køber ting så tidligt, tænk nu hvis der ikke kommer en baby ud af det?" - ih tak for det!!!

Nå, nu var det ikke mig det handlede om - pointen er bare, at jeg har fået en masse kommentarer for at handle ind for tidligt - og du er nu i tvivl om du gør det for sent... Jeg har EN kommentar:

OP I R.... MED DEM SOM BLANDER SIG I DET! Vi skal da bare købe ind eller ikke købe ind som det passer os! 

Det kan være du er forvirret omkring hvad du skal have, måske er det hele uoverskueligt for dig? I så fald har jeg en god liste med ting man kan købe, som jeg gerne vil sende til dig på mail - bare sig til 

Kh Julie

hej.. du må meget gerne sende en liste fik købt lidt stofbleer og sutter i blå i dag, så er lidt stolt af mig selv

Vi vendter os en lille Max Emil den 4. marts Vi er to i familien der skal føde inden for to uger begge to, og hun har nemlig også købt alt hun var færdig efter tre måneder!! så bliver sammenlignet meget med hende.. Jeg har fået denne kommentare "skal jeres barn ikke have tøj på kroppen"  synes andre blander sig og man bliver let usikker når det er den første

Anmeld

4. januar 2010

LMM

Tak alle for jeres svar, kan se at jeg ikke er alene... Men er stolt af mig selv har købt stofbleer og sutter i dag!! hi hi, synes det er mærkeligt at gå og kigge på alt det lille tøj.. for tror ikke helt at det er gået op for mig at jeg skal have sådan en lille dejlig dreng om 8 uger så er bange for at vågne op og at det bare er en drøm... (hmmmm mærkeligt )

Anmeld

4. januar 2010

baby2010

LMM skriver:

hej.. du må meget gerne sende en liste fik købt lidt stofbleer og sutter i blå i dag, så er lidt stolt af mig selv

Vi vendter os en lille Max Emil den 4. marts Vi er to i familien der skal føde inden for to uger begge to, og hun har nemlig også købt alt hun var færdig efter tre måneder!! så bliver sammenlignet meget med hende.. Jeg har fået denne kommentare "skal jeres barn ikke have tøj på kroppen"  synes andre blander sig og man bliver let usikker når det er den første

Ih hvor hyggeligt  Vi venter os en lille Alfred d. 3. marts - så vi er meget tætte på hinanden! Vi kan jo konkurrere lidt om hvem der føder først, når vi nærmer os terminen 

Send mig din e-mail og så skyder jeg listen afsted med det samme.

Det er godt at du har fundet lidt "ro" omkring alt babyshopperiet - en ting er sikkert: "uanset hvad man gør, er der altid nogen som synes man skulle have gjort noget andet" - det er garanteret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.