Job og Kronisk sygdom/lidelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Mira0911

Eva skriver:

Men er du i stand til at snakke når det sker...svært at råde når man ikke ved hvad det handler om.

Du kunne evt smide en pjece om det så til din arbejdsgiver eller sige det når du er startet at det og det er konstateret lige nu...altså en lille hvid løgn så.

Og ellers må du jo bare sige det som det er og håbe det ingen betydning har.

Knus Eva

Ved godt det er svært at sætte sig ind i hvad jeg snakker... Er ikke i stand til at snakke når det sker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Jeg synes ikke du skal sige det og slet ikke når der er så lang tid til det sker igen så kan du fortælle det til dem når du har været der lidt.

Ja, jeg må lige tænke det igennem... Med mit tidligere job, kan jeg ikke huske, hvordan og hvornår jeg fik det sagt...

Hvornår er din barsel iøvrigt slut? Fundet job?

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Ved godt det er svært at sætte sig ind i hvad jeg snakker... Er ikke i stand til at snakke når det sker...

Så er der jo ikke meget andet at gøre end at fortælle det og så måske smide noget læsning om det samtidig.

Knus..

Anmeld

4. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Ja, jeg må lige tænke det igennem... Med mit tidligere job, kan jeg ikke huske, hvordan og hvornår jeg fik det sagt...

Hvornår er din barsel iøvrigt slut? Fundet job?

Ja det må du gøre. Prøv og snakke med lægen måske om du skal sige det til at starte med.

Min barsel slutter her d. 9  Og nej jeg har ikke fundet job endnu og søger på livet løs men der er jo ikke en skid her i silkeborg herning ikast hvor det skal være. 

Anmeld

4. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Ja det må du gøre. Prøv og snakke med lægen måske om du skal sige det til at starte med.

Min barsel slutter her d. 9  Og nej jeg har ikke fundet job endnu og søger på livet løs men der er jo ikke en skid her i silkeborg herning ikast hvor det skal være. 

Øv øv... Håber da du finder noget.. Krydser... Jeg tvivler også på jeg kan finde noget...

Har sendt masser afsted, til diverse supermarkeder...

Anmeld

4. januar 2010

Mira0911

Eva skriver:

Så er der jo ikke meget andet at gøre end at fortælle det og så måske smide noget læsning om det samtidig.

Knus..

Jeg finder ud af noget, tager en snak med lægen...

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Jeg finder ud af noget, tager en snak med lægen...

Lægen?

Anmeld

4. januar 2010

Mira0911

Eva skriver:

Lægen?

Lægen kan jo nok sige om jeg skal eller ej, når det er så lidt som det nu er...

Anmeld

4. januar 2010

Ox.

Er det noget epilepsi søde?

For jeg tror at det er en vigtig ting at fortælle om, i og med, at det godt kan se voldsomt ud, hvis ikke man har set det før, og det er en rigtig god ting at vide hvad man skal gøre når man står med en der har et anfald ...

Jeg har selv fortalt om mine astmaanfald og dårlige ryg, selvom det også kun plager mig sjældent, og er blevet ansat trods det.

Tror de går mere op i det hvis det var hver 2. måned eller lign.

Anmeld

4. januar 2010

Munder

Jeg ville absolut ikke holde det hemligt til en samtale. Du skal arbejde sammen med disse mennesker fremover, og for mig er tillid og ærlighed vigtigt.

Jeg sidder og ansætter nogle gange, og som arbejdsgiver ville jeg føle mig ført bag lyset, hvis noget sådan kom frem efter noget tid.... Så mit råd til dig er helt klart at være ærlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.