Tato hjælp mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

3drenge

nilletøz skriver:

Så tøser - nu har jeg brug for jers hjælp!
Har jeg besluttet mig for at jeg vil have min første tato...

Men ved ikke liige hvordan den skal se ud, så har fået tegnet ind, også er det jeg vil spørger jer...

Hvad synes i om den???

Den skal selvfølgelig være mindre...

I må også meget gerne komme med andre idder....

Forresten godt nytår alle sammen

Må indrømme jeg heller ikke lige kunne se der stod Lukas men det er jo nemt, at ændre skrifttypen hvis det er. Har selv lige fået lavet en tatovering, som jeg er rigtig glad for. Det er mit stjernetegn i midten og så ungernes navne rundt om

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Tina2

Jeg kunne ikke se der stod Lukas. Synes nok den er lidt "grattet". Som andre skriver ville jeg også finde noget mere at komme på- et symbol eller lign, jeg synes skrift alene er kedeligt....

Jeg har 16 stjerner på ryggen, 3 af dem er større end de andre + der er farve i de tre.... 2 er blå for min søn og min mand og 1 er rød, den er for min datter:-)

Havde overvejet deres navne på undersiden af mit håndled, men er rigtig glad for jeg ombestemte mig:-)

Anmeld

6. januar 2010

nilletøz

Frederic's moar skriver:

Det går nok... Er skisme også glad for den, kan slet ikke vente til sommer - så han atter kan vises frem...

En fremmed i fakta kom i sen sommeren hen og sagde det var en kanon flot tatto og hvem der havde lavet den....

Eva muus i tønder, tattoo zone. Hun har ikke en tattoo selv...

Kan sku godt forstå du er glad for den, den er sku flot...

Kan da kun give den fremmede ret, han har en god smag!!!

Anmeld

6. januar 2010

nilletøz

lukasogsilas skriver:

Må indrømme jeg heller ikke lige kunne se der stod Lukas men det er jo nemt, at ændre skrifttypen hvis det er. Har selv lige fået lavet en tatovering, som jeg er rigtig glad for. Det er mit stjernetegn i midten og så ungernes navne rundt om

nej kan godt se dem er noget utydlig, så snakker med tatovør om det, så må h*n komme med en god ide til mig, måske han kan tegne en jeg vil blive rigtig glad for...

Den du har den er sku også flot, den er da special, men super flot....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.