Tato hjælp mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

trunte89

Jeg synes den er rigtig fin ( havde dog også lidt svært ved at se navnet først, men det akn tatovøren jo hjælpe med at rette op på)

Min kæreste har noge lingende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

nilletøz

Risen skriver:

synes den er rigtig sød, men mangler et eller andet symbol eller tegn som du og lukas har sammen.. Noget lidt utraditionelt.. 

Hvor skal du have lavet den henne på kroppen?

Tak...

havde overvejet at på et hjerte eller stjerne... Men synes også det er svært...

vil gerne have den på håndledet...

Anmeld

3. januar 2010

Risen

nilletøz skriver:

Tak...

havde overvejet at på et hjerte eller stjerne... Men synes også det er svært...

vil gerne have den på håndledet...

okay.. så er det jo selvfølelig begrænset hvor meget plads der er til et symbol + tekst.. Men synes du skal gøre det du føler for, det er din krop og en tatoo kommer man aldrig af med

Anmeld

3. januar 2010

nilletøz

Janep skriver:

ej ikk sådan hel vild. jeg havde læst mig frem til det inden jeg læste dit svar
men sku lii kigge en exstra gang

jeg vil os ha en tatoo med mine børn. men jeg vil bare gerne ha noget der symbolisere dem i stedet for

min veninde har en på sit håndled med hende søskenes fødselsdato og navn i et lille hjerte. det sys jeg er rigtig kønt, men ville alligevel aldrig selv ha sådan en

oki... men heller ikke sikket at det lige bliver den skrift.. Bare en prøve...

Synes det kunne være fedt at have min søn navn, og den dag han blev født, men kan godt se hvad du mener, noget der symbolisere noget mig og lukas kan have sammen.. Tror måske jeg skal snakke med en tatovør om det...

Anmeld

3. januar 2010

DK

Jeg troede der stod Leechers eller noget i den dur. Men en tattovør kan sikkert tegne et fint navn til dig, som er lidt mere læseligt.

Jeg er slet ikke til tattoveringer så jeg kan ikke råde dig til om det ene er bedre end det andet. Dog synes jeg at hvis det er tekst, så er det vigtigt at udenforstående kan læse hvad der står. Ellers er det sådan ret sjusket/ikke vellykket synes jeg!

Anmeld

3. januar 2010

nilletøz

HEHE. Sikke mange kommentar jeg fik så hurtigt.. Det er gået så stærkt at jeg blev helt forvirret over hvem jeg har svaret og hvem jeg ikke har svaret...

Men for liiige at give alle et svar tror jeg, at jeg vil snakke med en tatovør om det, måske h*n har en ide.....

Takker for alle jeres gode svar...

Anmeld

3. januar 2010

Becks

nilletøz skriver:

HEHE. Sikke mange kommentar jeg fik så hurtigt.. Det er gået så stærkt at jeg blev helt forvirret over hvem jeg har svaret og hvem jeg ikke har svaret...

Men for liiige at give alle et svar tror jeg, at jeg vil snakke med en tatovør om det, måske h*n har en ide.....

Takker for alle jeres gode svar...

Kan se du bor i KBH, tah ind og snak med ham her http://www.mikstattoo.dk/index.html

Han er rigtig dygtig

Anmeld

3. januar 2010

Skouboe

Jeg har mit stjernetegn på venstre skulder, og har planer om at få min datters stjernetegn mellem skulderbladene.

På den måde han jeg tilføje flere ned ad ryggen når vi få flere børn.

Anmeld

4. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Så tøser - nu har jeg brug for jers hjælp!
Har jeg besluttet mig for at jeg vil have min første tato...

Men ved ikke liige hvordan den skal se ud, så har fået tegnet ind, også er det jeg vil spørger jer...

Hvad synes i om den???

Den skal selvfølgelig være mindre...

I må også meget gerne komme med andre idder....

Forresten godt nytår alle sammen

Hvad med at få lavet et aftryk af enten fod eller hånd i tattoo? og så at der stadig står Lukas og fødselsdag under.

Jeg fik en tattoo i morsdags gave og det blev til et billed af Frederic med navn under.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2010

nilletøz

Frederic's moar skriver:

Ja det kunne man da også få lavet - det må jeg lige tænke over, ikke nogen dårlig ide!!!!!

Din tato den er også bare flot, det kunne jeg jo også få lavet.. Hmm tror lige jeg skal sætte min hjerne i blød!!!!

Hvad har den kostet - hvis du ved det, når det har været en gave....???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.