brug for et hurtigt råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Skouboe

God bedring til Bille herfra iøvrigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

anna-jonas

Selvfølgelig skal barnet have panodil, hvis det græder og har det skidt, ingen tvivl om det.

Men synes du skrev at Bille bare lå stille inde i sengen, og bare havde feber. Vi giver også vores børn panodiler, hvis de har smerter...................f.eks med ørene, som Anna har døjet lidt med i.f.m astma.

Håber at hun har det bedre, den lille skat.

Anmeld

3. januar 2010

Skouboe

Anna-jonas skriver:

Selvfølgelig skal barnet have panodil, hvis det græder og har det skidt, ingen tvivl om det.

Men synes du skrev at Bille bare lå stille inde i sengen, og bare havde feber. Vi giver også vores børn panodiler, hvis de har smerter...................f.eks med ørene, som Anna har døjet lidt med i.f.m astma.

Håber at hun har det bedre, den lille skat.

Freja bliver dybt ulykkelig og ligger bare og hulker når hun har feber... ved ikke om hun har ondt, eller det "bare" er fordi hun har det skidt, men det eneste der giver hende lidt fred så hun kan sove er panodil.

Anmeld

3. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,god bedring med det lille pus

Efter at vi måtte haste til vagtlægen en nat efter Alexanders 3 mdrs. vaccination,hvor han havde over 39,sløv og vi ingen kontakt havde med ham,har jeg været rædselsslagen for feber,og givet ham børnepanodil så snart han har det mindste.

Der er mange meninger om det,men det var bare sådan en grim oplevelse,at det vil jeg helst ikke opleve igen

Anmeld

4. januar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Men synes du skrev at Bille bare lå stille inde i sengen, og bare havde feber. 

jo, men så blev hun rigtig elendig og så valgte jeg at give hende en stikpille. hun har været vågen en del gange i nat. hun har lige drukket en stor flaske mælk og er faldet i søvn. er brandvarm igen, men jeg venter lige og ser hvordan hun har det når hun vågner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.