Hjælp - lampe på børneværelset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Klumpe-dumpe

Svenne skriver:

Hej piger.
Nu skal vi snart flytte, og jeg glæder mig ustyrlig meget til at skulle indrette børneværelset. Men jeg har et problem! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken lampe, der vil være passende.... Altså en loftslampe.
Hvad har I til at hænge på børneværelset? Jeg håber, der er nogen, der har nogle gode forslag..

Knus

Ved du om det er til en dreng eller pige... -Og hvilke "tema" du vil ha´på værelset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Svenne

kitty skriver:

Jeg har ikke selv børn, og derfor heller ikke loftslamper på børneværelset Men vil bare lige foreslå en side du ku kigge på..

www.moods.dk har nogle fantastiske lamper -efter min mening - og jeg synes de virker rimelig overkommelige i pris.. (Nogle af dem i hvert fald). Synes siden har lidt for enhver smag.. Bare et tip. Det er da kigget værd!

Tak for tippet! Jeg ELSKER www.moods.dk.. Alle deres ting er fantastiske!

Anmeld

5. januar 2010

Svenne

malucca09 skriver:

Ved du om det er til en dreng eller pige... -Og hvilke "tema" du vil ha´på værelset?

Det er en lille dreng
Der skal ikke være noget bestemt tema.. Møblerne er hvide.. Og ellers vil jeg ikke proppe alt for meget ind i værelset inden han kommer til verden - for det skal nok komme!!

Anmeld

5. januar 2010

sarahb

husetholte.dk

det r vores fra... de fedeste børne lamper

Anmeld

5. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Svenne skriver:

Hej piger.
Nu skal vi snart flytte, og jeg glæder mig ustyrlig meget til at skulle indrette børneværelset. Men jeg har et problem! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken lampe, der vil være passende.... Altså en loftslampe.
Hvad har I til at hænge på børneværelset? Jeg håber, der er nogen, der har nogle gode forslag..

Knus

Vi har fået en ganske almindelig loftlampe i matteret glas...

Det var meningen at vi ville have malet dyr på, men det fik vi aldrig gjort og nu er han snart to år... Så nu er vi gået fra den ide igen...

Billedet jeg har vedhæftet er af en lampe i samme stil som vores...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2010

Svenne

sarahb skriver:

husetholte.dk

det r vores fra... de fedeste børne lamper

Ej ja, de er godt nok rigtig søde! Tak for tippet

Anmeld

5. januar 2010

Svenne

Malle skriver:

Vi har fået en ganske almindelig loftlampe i matteret glas...

Det var meningen at vi ville have malet dyr på, men det fik vi aldrig gjort og nu er han snart to år... Så nu er vi gået fra den ide igen...

Billedet jeg har vedhæftet er af en lampe i samme stil som vores...

Den er også flot, og ganske enkel som den er... Jeg kan godt se det er mere smart end en pendel, når den skal hænge midt i rummet..

Anmeld

22. maj 2010

JulieE

Balderson skriver:

Begge af mine unger har en alm. lampe i loftet og på deres væg ved sengen har de så en lampe, hvor man kan sætte deres tegninger ind i eller hvad de små nu gerne vil have der... Den koster 300 kr. og jeg synes den er alle pengene værd.. Synes det er sjovt at de kan sætte deres ynglings tegning op i den og så lyser den det flot op ;0)

Hejsa!

Hvor har I købt den lampe henne? Vil SÅ gerne have såadn en som sengelampe til min datter

Mange hilsner

Julie

Anmeld

22. maj 2010

sarahb

Svenne skriver:

Hej piger.

Knus

kig på husetholte.dk der er de fedeste børnelamper..
Vi har vores derfra, den med 3 fugle på.. De er fanastiske

Anmeld

22. maj 2010

sarahb

oki det var allerede et foreslag.. sorry læste ikk lige svarerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.