Hjælp - lampe på børneværelset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.765 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Svenne

Hej piger.
Nu skal vi snart flytte, og jeg glæder mig ustyrlig meget til at skulle indrette børneværelset. Men jeg har et problem! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken lampe, der vil være passende.... Altså en loftslampe.
Hvad har I til at hænge på børneværelset? Jeg håber, der er nogen, der har nogle gode forslag..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

mor_sabina

Svenne skriver:

Hej piger.
Nu skal vi snart flytte, og jeg glæder mig ustyrlig meget til at skulle indrette børneværelset. Men jeg har et problem! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken lampe, der vil være passende.... Altså en loftslampe.
Hvad har I til at hænge på børneværelset? Jeg håber, der er nogen, der har nogle gode forslag..

Knus

Jeg har en spot lampe fra IKEA som ligner fisk. Men har set rigtig mange søde hænge lamper i forskellige figurer. Men synes det er dejligt med et godt lys.

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Svenne skriver:

Hej piger.

Knus

Vi kiggede meget efter lamper til børneværelset, men vi fandt aldrig nogle vi bare måtte have. Vi valgte så at købe en ganske almindelig loftlampe, da vi blev enige om at når han bliver stor nok til at rende rundt og lege, er det bedst med en lampe med ordentligt lys, så han kan se, selvom det er lidt småmørkt  Derfor købte vi i hvert fald ikke en loftlampe som afskærmer for lyset fra pæren.. Men man kan sagtens finde fine loftlamper, som stadigvæk er søde børnelamper Vi har så købt hyggelamper til væggen og reoler, som ikke lyser så meget, for at det skal være hyggeligt når han er lille og så jeg kan sidde derinde med kun en smule lys tændt om natten og amme, uden han vågner helt op, pga. lyset ... 

Knus Sabrina 32+4

Anmeld

3. januar 2010

LMM

Svenne skriver:

Hej piger.

Knus

Vi købte en babyblå lampe i Bilka, den har et dæmpet lys og skal hænge over pusleborderet den kostede 30 kr på tilbud

Overvejer at købe en væglampe som kan hænge ved sengen.

Anmeld

3. januar 2010

Balderson

Begge af mine unger har en alm. lampe i loftet og på deres væg ved sengen har de så en lampe, hvor man kan sætte deres tegninger ind i eller hvad de små nu gerne vil have der... Den koster 300 kr. og jeg synes den er alle pengene værd.. Synes det er sjovt at de kan sætte deres ynglings tegning op i den og så lyser den det flot op ;0)

Anmeld

3. januar 2010

Svenne

Balderson skriver:

Begge af mine unger har en alm. lampe i loftet og på deres væg ved sengen har de så en lampe, hvor man kan sætte deres tegninger ind i eller hvad de små nu gerne vil have der... Den koster 300 kr. og jeg synes den er alle pengene værd.. Synes det er sjovt at de kan sætte deres ynglings tegning op i den og så lyser den det flot op ;0)

Det lyder som en rigtig god og sød idé

Anmeld

3. januar 2010

Svenne

Sabrina17 skriver:

Vi kiggede meget efter lamper til børneværelset, men vi fandt aldrig nogle vi bare måtte have. Vi valgte så at købe en ganske almindelig loftlampe, da vi blev enige om at når han bliver stor nok til at rende rundt og lege, er det bedst med en lampe med ordentligt lys, så han kan se, selvom det er lidt småmørkt  Derfor købte vi i hvert fald ikke en loftlampe som afskærmer for lyset fra pæren.. Men man kan sagtens finde fine loftlamper, som stadigvæk er søde børnelamper Vi har så købt hyggelamper til væggen og reoler, som ikke lyser så meget, for at det skal være hyggeligt når han er lille og så jeg kan sidde derinde med kun en smule lys tændt om natten og amme, uden han vågner helt op, pga. lyset ... 

Knus Sabrina 32+4

Det er også noget i den retning, jeg har tænkt mig. Altså en "rigtig" lampe i loftet, og så en sød børnelampe ved sengen..
Men jeg kan bare ikke finde ud af, hvilken slags lampe, det skal være. Jeg synes måske også spots er lige kraftigt nok...?

Anmeld

3. januar 2010

otlitrom

Jeg har ikke selv børn, og derfor heller ikke loftslamper på børneværelset Men vil bare lige foreslå en side du ku kigge på..

www.moods.dk har nogle fantastiske lamper -efter min mening - og jeg synes de virker rimelig overkommelige i pris.. (Nogle af dem i hvert fald). Synes siden har lidt for enhver smag.. Bare et tip. Det er da kigget værd!

Anmeld

3. januar 2010

Lullaby

Vi har en kæmpesol fra Ikea

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Svenne skriver:

Det er også noget i den retning, jeg har tænkt mig. Altså en "rigtig" lampe i loftet, og så en sød børnelampe ved sengen..
Men jeg kan bare ikke finde ud af, hvilken slags lampe, det skal være. Jeg synes måske også spots er lige kraftigt nok...?

Vores er ikke spots, det er faktisk en mat glas skærm, når man tænder den så tager den lige 2-3 min. eller lign. før der er helt lyst op - også når han nu skal begynde i dagpleje engang, at det ikke er for hårdt lys om morgenen Men det er en "børnevenlig" lampe, så hvis han kommer til at kigge op i lampen, gør det ikke ondt i øjnene, da den er så "forsigtig" med lyset. Lampen er købt i Ikea for 59,-

Jeg er VILD med elefanter, men da jeg ikke rigtigt kunne finde søde, ikke for dyre, lamper til værelset, har jeg fundet en masse søde Peter Plys lamper med Haffalaf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.