CKN skriver:
Okay, synes stadig det er vildt at lade dig gå så længe, især når du ikke har haft mens. Tror det er normalt at have uregelmæssig mens efter p-pille stop, men helt udebleven? Havde du uregelmæssig mens inden p-piller?
Men ja det er ikke nemt at finde ud af sin krop, så hvem ved. Jeg ville bare ikke kunne holde ud og gå så længe.
Okay, jeg har læst bl.a. i Spis dig gravid om nogen, som jokede med havregryn(grød), som deres præventionsmiddel fordi der er så meget stivelse i.
Jeg har også spist det meget, men stoppede for nogle måneder siden, da jeg fandt ud af det.
Ja, det er rart det går lidt fremad, synes dog jeg er konstant sulten. Prøver at spise en masse grønt imellem, meeen synes ikke lige pt det hjælper
Det er nok en tilvænningsfase.
Jeg spiser baby-me-now, (før tog jeg omnimin vitaminer) og så fiskeoliepiller.
Hvad med dig?
Ja der er flere som går så længe uden overhovedet at få mens. men ja det er virkelig længe, jag havde også været mere insisterende overfor min læge hvis jeg ikke havde haft meget andet at tænke på.
Jeg er lige blevet opereret i september for en godartet knude i min pande, og har haft meen af det i tre måneder før de fandt ud af hvad der var galt og blev så opereret igen i december. Så på grund af det har jeg ikke gjort noget aktivt de sidste halve år. Men nu er jeg frisk og kan fokusere lidt mere på det nye projekt 
Det lyder mærkelig med havregrøden, må lige prøve at høre min behandler igen... er eller blevet glad for det, har fundet en lækker opskrift som pifter den lidt op, har ellers aldrig kunnet lide havregrød.
Jeg har også taget baby-me-now, men da jeg ikke rigtig får noget ud af det så længe jeg ikke har mens er jeg stoppet, så tager alm, vitaminpiller fra samme mærke samt fiskeolie og nu også de ting nævnt tidligere... så føler virkelig jeg tager alt muligt lige nu.
Det er altid svært at skære ting fra i sin kost, maven skal vænne sig til det, og det tager tid. Men det er bare med at holde blodsukkeret oppe, så vigtigt med mange små måltider tror jeg. Hvis du vil have inspiration til sunde hygge ting, er der gode opskrifter i kernesund bøgerne samt køkkenrevolution bøgerne. Hvis du har hørt om dem?