Malou Vilma Nørgaard skriver:
Argh er bare så sur, derfor må jeg lige komme ud med noget luft her hos jer tøsser ..
Idag da jeg var på besøg hos min mor med malou og mathias, for ligesom at gøre det officielt at vi skal giftes, for min familie, så vi tog der hjem, og det var smadder hyggeligt, lige indtil min moster, som jeg ikke har set i 100år, kommer hen til mig, og ser så på malou, og siger sikke et sødt barn og kigger derefter på mine bryster og siger, hold da op de har da godt nok taget et styrk dyk mod syd, har du overvejet silikone bryster, og så gik hun!!!!
ihhh er såå sur, hvordan kan man tillade sig det, syntes ikke selv det er så slemt, og da jeg fortalte mathias det, sagde han det skulle jeg ikke bekymre mig om, de var smukke som de var, men hold da op, jeg fik lige et hak i selvtilliden, selvom jeg nu syntes at jeg plejer at være lige glad med hvad andre tænker, så ramte hun lige på mit ømme punkt.. 
Og da hun sagde det, blev jeg så mundlam at jeg bare stod med malou på armen mundlam.. ej er såå sur, og nu kan man jo ikke lade vær med at tænke på det.. øv er godt nok lidt trist.. ville bare lige ud med det, det syntes jeg sgu ikke man kan være bekendt..
For et års tid siden havde jeg stadig ikke tabt alt graviditetsmaven og en dag stod min moster og kiggede på mig "hvaaa er du gravid igen?" "øh nej" svarede jeg "nå hvorfor har du så sådan en tyk mave" 
Man bliver bare så ked af det.... så står man der og ved slet ikke havd man skal sige og ville sådan ønske at man kunne komme med et kvikt svar...