argh !! hvordan kan man sige sådan!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

LRJ

Malou Vilma Nørgaard skriver:

tak, ja det tror jeg da helt klart også hun ville blive, hvis jeg havde sagt sådan til hende, uden vidre..

ja, er også sikker på han mener det, men man kan jo ikke lade være med at tænke over det alligevel

Tror jeg os hun ville have blevet, Det kan man bare ikk sige !

Det jeg os ret sikker på at han sys

- Men kan virkelig godt forstå det - Har fået noget lign. af vide, og jeg har ikk født, har bare ekstrem store bryster af natur ( meget træls ) - Og jeg begyndte faktisk at græde da jeg fik det af vide, For har det ikk godt med at folk kommentere hvor store de er Og hvor de sidder. min kæreste bliver jo os ved med at fortælle mig de er smukke,  tror da os på ham, MEN glæder mig til at jeg kan få min operation så de kan blive mindre så de passer til min krop  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

tak tøsser .. ja der er noget der hedder, når man ikke har noget pænt at sige, så holder man sin k*ft.. men det har hun vist aldrig lært.. og da jeg sagde det til min mor, grinte hun bare, og sagde at hun jo nok bare mente det for sjovt.. øvøv.. det er bare sårende

Anmeld

3. januar 2010

oo

jeg tror du skal lade det fise ind ad det ene øre og ud af det andet, for højst sandsynligt havde hun slet ikke kigget ordentligt på dine bryster, men ville bare sige noget der sved! dumme dame, altså 

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Lone H. skriver:

Tror jeg os hun ville have blevet, Det kan man bare ikk sige !

Det jeg os ret sikker på at han sys

- Men kan virkelig godt forstå det - Har fået noget lign. af vide, og jeg har ikk født, har bare ekstrem store bryster af natur ( meget træls ) - Og jeg begyndte faktisk at græde da jeg fik det af vide, For har det ikk godt med at folk kommentere hvor store de er Og hvor de sidder. min kæreste bliver jo os ved med at fortælle mig de er smukke,  tror da os på ham, MEN glæder mig til at jeg kan få min operation så de kan blive mindre så de passer til min krop  

ih hvor træls , ja man blir virkelig såret, og tænkte da også lige i et kort sekundt, ja jeg har da nok brug for silikone bryster.. men self har jeg ikke det, man får jo bare de der tanker.. okey, det da dejligt du kan få en operation, hvis det er noget der til gene eller bare er irriterende, forstår bare ikke hvorfor folk skal komme med sådan kommentarer

Anmeld

3. januar 2010

TbCp

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Argh er bare så sur, derfor må jeg lige komme ud med noget luft her hos jer tøsser ..

Idag da jeg var på besøg hos min mor med malou og mathias, for ligesom at gøre det officielt at vi skal giftes, for min familie, så vi tog der hjem, og det var smadder hyggeligt, lige indtil min moster, som jeg ikke har set i 100år, kommer hen til mig, og ser så på malou, og siger sikke et sødt barn og kigger derefter på mine bryster og siger, hold da op de har da godt nok taget et styrk dyk mod syd, har du overvejet silikone bryster, og så gik hun!!!!

ihhh er såå sur, hvordan kan man tillade sig det, syntes ikke selv det er så slemt, og da jeg fortalte mathias det, sagde han det skulle jeg ikke bekymre mig om, de var smukke som de var, men hold da op, jeg fik lige et hak i selvtilliden, selvom jeg nu syntes at jeg plejer at være lige glad med hvad andre tænker, så ramte hun lige på mit ømme punkt..

Og da hun sagde det, blev jeg så mundlam at jeg bare stod med malou på armen mundlam.. ej er såå sur, og nu kan man jo ikke lade vær med at tænke på det.. øv er godt nok lidt trist..  ville bare lige ud med det, det syntes jeg sgu ikke man kan være bekendt..

AAAJJJJ!!!! Hvad filen bilder hun sig ind?!?!?!?!

Har selv oplevet noget lignende. 

For et års tid siden havde jeg stadig ikke tabt alt graviditetsmaven og en dag stod min moster og kiggede på mig "hvaaa er du gravid igen?" "øh nej" svarede jeg "nå hvorfor har du så sådan en tyk mave" 

Man bliver bare så ked af det.... så står man der og ved slet ikke havd man skal sige og ville sådan ønske at man kunne komme med et kvikt svar...

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tjuhl skriver:

jeg tror du skal lade det fise ind ad det ene øre og ud af det andet, for højst sandsynligt havde hun slet ikke kigget ordentligt på dine bryster, men ville bare sige noget der sved! dumme dame, altså 

ja, det siger min forloved også, og det ved jeg godt at det skal jeg, men tænker sgu stadig over det, slevom jeg bare gerne vil glemme det... ja tror jeg også hun ville

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

TbCp skriver:

AAAJJJJ!!!! Hvad filen bilder hun sig ind?!?!?!?!

Har selv oplevet noget lignende. 

For et års tid siden havde jeg stadig ikke tabt alt graviditetsmaven og en dag stod min moster og kiggede på mig "hvaaa er du gravid igen?" "øh nej" svarede jeg "nå hvorfor har du så sådan en tyk mave" 

Man bliver bare så ked af det.... så står man der og ved slet ikke havd man skal sige og ville sådan ønske at man kunne komme med et kvikt svar...

aarrrrgh, det er simpelthen også bare så ledt.. hvordan kan man sige sådan, og ja lige præcis stod bare med åben mund og polypper.. og så først efter havde jeg en smart kommentar ihhh

Anmeld

3. januar 2010

LinLin

Er mundlam! Aaaargh   - hvordan kan nogen finde på at sige sådan noget!?!?

Anmeld

3. januar 2010

luckas-mor

ej hallo!!!
det kan man godt nok ikk være bekendt at sige, jeg havde nok også stået mundlam som du da det da helt klart ikke er noget man regner med kommer lige i smasken på en..

kan hvertfald sagtens forstå du er sur..men op med humøret sir din kæreste de er skønne eller det der så ska det jo nok passe og han er jo nok den der ska kigge mest på dem ikke hehe.

op med humøret

kæmpe knuss natascha 33+6

Anmeld

3. januar 2010

Livas mor

Det er bare direkte onskabsfuldt at sige sådan, da man jo er aller mest sårbar lige efter en fødsel.. Man røver jo bare at finde sig selv og prøver at vænne sig til sin nye krop.

Men op et vist sted med hende.. Bare husk´dig selv på du er skøn, min mor har altid lært mig at jeg skal se mig selv i spejlet hver morgen og sige "Du er smuk Rikke og ingen skal få dig ned med nakken" Prøv det..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.