argh !! hvordan kan man sige sådan!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Argh er bare så sur, derfor må jeg lige komme ud med noget luft her hos jer tøsser ..

Idag da jeg var på besøg hos min mor med malou og mathias, for ligesom at gøre det officielt at vi skal giftes, for min familie, så vi tog der hjem, og det var smadder hyggeligt, lige indtil min moster, som jeg ikke har set i 100år, kommer hen til mig, og ser så på malou, og siger sikke et sødt barn og kigger derefter på mine bryster og siger, hold da op de har da godt nok taget et styrk dyk mod syd, har du overvejet silikone bryster, og så gik hun!!!!

ihhh er såå sur, hvordan kan man tillade sig det, syntes ikke selv det er så slemt, og da jeg fortalte mathias det, sagde han det skulle jeg ikke bekymre mig om, de var smukke som de var, men hold da op, jeg fik lige et hak i selvtilliden, selvom jeg nu syntes at jeg plejer at være lige glad med hvad andre tænker, så ramte hun lige på mit ømme punkt..

Og da hun sagde det, blev jeg så mundlam at jeg bare stod med malou på armen mundlam.. ej er såå sur, og nu kan man jo ikke lade vær med at tænke på det.. øv er godt nok lidt trist..  ville bare lige ud med det, det syntes jeg sgu ikke man kan være bekendt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

LRJ

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Argh er bare så sur, derfor må jeg lige komme ud med noget luft her hos jer tøsser ..

Idag da jeg var på besøg hos min mor med malou og mathias, for ligesom at gøre det officielt at vi skal giftes, for min familie, så vi tog der hjem, og det var smadder hyggeligt, lige indtil min moster, som jeg ikke har set i 100år, kommer hen til mig, og ser så på malou, og siger sikke et sødt barn og kigger derefter på mine bryster og siger, hold da op de har da godt nok taget et styrk dyk mod syd, har du overvejet silikone bryster, og så gik hun!!!!

ihhh er såå sur, hvordan kan man tillade sig det, syntes ikke selv det er så slemt, og da jeg fortalte mathias det, sagde han det skulle jeg ikke bekymre mig om, de var smukke som de var, men hold da op, jeg fik lige et hak i selvtilliden, selvom jeg nu syntes at jeg plejer at være lige glad med hvad andre tænker, så ramte hun lige på mit ømme punkt..

Og da hun sagde det, blev jeg så mundlam at jeg bare stod med malou på armen mundlam.. ej er såå sur, og nu kan man jo ikke lade vær med at tænke på det.. øv er godt nok lidt trist..  ville bare lige ud med det, det syntes jeg sgu ikke man kan være bekendt..

kan godt forstå du er sur ! - Det kan man da bare ikk sige, Men Tror ALLE kvinder ville blive såret hvis der var nogle der sagde det samme til dem.

Og det skal nok passe når din Forlovede siger de er smukke

Lone 25+5

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

Hold da op nej det kan man sgu ikke være bekend at sige, jeg kan sgu godt forstå du blev sur det sgu bare heller ikke i orden! du skulle bare havet sagt til hende at jo tak du kan bare overføre pengene til min konto! 

Og tillykke med brylluppet SKØNT 

Anmeld

3. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

v-v-v-v-v-ved slet ikke hvad jeg skal sige.....

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Lone H. skriver:

kan godt forstå du er sur ! - Det kan man da bare ikk sige, Men Tror ALLE kvinder ville blive såret hvis der var nogle der sagde det samme til dem.

Og det skal nok passe når din Forlovede siger de er smukke

Lone 25+5

tak, ja det tror jeg da helt klart også hun ville blive, hvis jeg havde sagt sådan til hende, uden vidre..

ja, er også sikker på han mener det, men man kan jo ikke lade være med at tænke over det alligevel

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DianaMoar skriver:

Hold da op nej det kan man sgu ikke være bekend at sige, jeg kan sgu godt forstå du blev sur det sgu bare heller ikke i orden! du skulle bare havet sagt til hende at jo tak du kan bare overføre pengene til min konto! 

Og tillykke med brylluppet SKØNT 

hahah ja det skulle jeg, havde også bare så meget jeg kunne havde sagt, men det er jo self først efter, man tænker det..

mange tak

Anmeld

3. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

v-v-v-v-v-ved slet ikke hvad jeg skal sige.....

nej, vell.. syntes det er sååå tarveligt

Anmeld

3. januar 2010

Ox.

Nogen folk ved bare ikke hvornår man skal holde sin K*ft!! Øv en dum kommentar!

Hun skulle sku have en lektion eller to om pli!

Anmeld

3. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg stemmer i med...:

Det er kraftsdejsmer langt ude at fyre af

Anmeld

3. januar 2010

noahsmoar

ej hvor kan hun bare SLET ikke være det bekendt!

Nogle mennesker burde bare holde deres store fede K***!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.