Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er igang med at skrive eksamensopgaver, og som en del af den ene skal jeg lave en spørgeskema undersøgelse med kvinder, og det er her I kommer ind i billedet, kan jeg få jer til at hjælpe mig? Det vil ikke tage jer særlig lang tid, og det vil betyde alt for min opgave, faktisk vil jeg ikke kunne bestå uden. Undersøgelsen handler om internet og reklamer og er selvfølgelig helt anonym. Jeg tænker, at vi kan gøre det på den måde, at I skriver her, hvis I vil hjælpe mig, så sender jeg jer skemaet på en mail enten herinde eller privat alt efter, hvad der passer jer bedst, det skal ikke være jer til besvær. I svarer på spørgsmålene og sender det tilbage til mig så hurtigt som muligt? Vil I ikke nok være søde at hjælpe mig, please please ellers kan jeg ikke bestå min eksamen og tage på barsel med god samvittighed.
Jeg hjælper gerne. Send det blot som personlig pb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hjælper også gerne. sender dig lige min mail adresse
Jeg hjælper selvfølgelig også gerne - sender dig lige min mailadresse.
Majastina skriver: Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er igang med at skrive eksamensopgaver, og som en del af den ene skal jeg lave en spørgeskema undersøgelse med kvinder, og det er her I kommer ind i billedet, kan jeg få jer til at hjælpe mig? Det vil ikke tage jer særlig lang tid, og det vil betyde alt for min opgave, faktisk vil jeg ikke kunne bestå uden. Undersøgelsen handler om internet og reklamer og er selvfølgelig helt anonym. Jeg tænker, at vi kan gøre det på den måde, at I skriver her, hvis I vil hjælpe mig, så sender jeg jer skemaet på en mail enten herinde eller privat alt efter, hvad der passer jer bedst, det skal ikke være jer til besvær. I svarer på spørgsmålene og sender det tilbage til mig så hurtigt som muligt? Vil I ikke nok være søde at hjælpe mig, please please ellers kan jeg ikke bestå min eksamen og tage på barsel med god samvittighed.
Vil da gerne hjælpe. Sender min mail i PB.
Kan se du har fået masser af respons,dejligt
Men skal du bruge flere skriver du bare til mig også : pholt@mail.dk
jeg stiller også gerne op!
jeg vil gerne hjælpe send mig en mail munkmalene@hotmail.com
så er svaret sendt afsted, håber det kommer til at gå godt.
Jeg deltager gerne - sender en pb med mail
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128