Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
du mailer bare søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majastina skriver: Hvor er I bare søde, jeg håber, at jeg kan gøre jer en tjeneste en gang også, sig endelig til.
Hvor er I bare søde, jeg håber, at jeg kan gøre jer en tjeneste en gang også, sig endelig til.
Du skriver bare.. Hjælper gerne..
jeg vil os gerne hjælpe ..
Jeg melder mig også på banen som hjælp..
jeg vil også gerne - jeg trænger alligevel til en pause fra eksamenslæsning om Romerriget (jeg fik afsluttet grækerne igår, hurraaaa!) bare skriv!
smider en pb til dig
Jeg hjælper også gerne! Du skriver bare en pb herinde..
Majastina skriver: Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er igang med at skrive eksamensopgaver, og som en del af den ene skal jeg lave en spørgeskema undersøgelse med kvinder, og det er her I kommer ind i billedet, kan jeg få jer til at hjælpe mig? Det vil ikke tage jer særlig lang tid, og det vil betyde alt for min opgave, faktisk vil jeg ikke kunne bestå uden. Undersøgelsen handler om internet og reklamer og er selvfølgelig helt anonym. Jeg tænker, at vi kan gøre det på den måde, at I skriver her, hvis I vil hjælpe mig, så sender jeg jer skemaet på en mail enten herinde eller privat alt efter, hvad der passer jer bedst, det skal ikke være jer til besvær. I svarer på spørgsmålene og sender det tilbage til mig så hurtigt som muligt? Vil I ikke nok være søde at hjælpe mig, please please ellers kan jeg ikke bestå min eksamen og tage på barsel med god samvittighed.
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er igang med at skrive eksamensopgaver, og som en del af den ene skal jeg lave en spørgeskema undersøgelse med kvinder, og det er her I kommer ind i billedet, kan jeg få jer til at hjælpe mig? Det vil ikke tage jer særlig lang tid, og det vil betyde alt for min opgave, faktisk vil jeg ikke kunne bestå uden. Undersøgelsen handler om internet og reklamer og er selvfølgelig helt anonym. Jeg tænker, at vi kan gøre det på den måde, at I skriver her, hvis I vil hjælpe mig, så sender jeg jer skemaet på en mail enten herinde eller privat alt efter, hvad der passer jer bedst, det skal ikke være jer til besvær. I svarer på spørgsmålene og sender det tilbage til mig så hurtigt som muligt? Vil I ikke nok være søde at hjælpe mig, please please ellers kan jeg ikke bestå min eksamen og tage på barsel med god samvittighed.
Send den bare til mig
Jeg vil da også gerne hjælpe, dejligt med lidt andet at tænke på med et kolikramt barn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128