spætte skriver:
Jeg sidder og kigger på rejser sydpå til sommer og må sige at jeg er ret chokeret over priserne. Standard pris for 2 voksne og 2 børn( 2 og 5 år) er ca 18-22.000 kr for en uge! Er det bare mig der synes det er vildt? Hvad skal i andre til smmer som har allerede er nået så langt....Eller nogen der kender et godt selskab(billigt) hvor prisen ikke er så høj?
Hej.
Jooooo... Jeg synes også priserne på rejser er sky-himmel-høje. De er så høje, at vi ikke priotere det er rejse til udlandet højt nok.
Var ved at tjekke markedet ud sidste år. Der var drengene 5, 10, 11 år og jeg kiggede og kiggede. For det første er det bare EN STOR JUNGEL at finde ud af. Men jeg fandt ud af, at det nok bedst kunne betale sig for os, at få all inclisive. Men 1 uge kom til at koste 20-25.000,- For 1 uge. Var i chok!!
Nå men havde vi 20-25.000,- lige til at stå på kontoen, kom de til at gå til nyt badeværelse, baggang, køkken, betale af på lån osv osv osv. Ja så der er nok at bruge så mange penge på.
Så vi tog på hyttetur på en smækker-lækker campingplads ved Silkeborg. 1 uges ferie i det ganske-danske vejr. Vi hyggede os sååå meget.
I år skal vi på hyttetur nede omkring Fyns land.
Vil da VILD gerne ud og rejse, men vi priotere det simpelthen ikke højt nok med de priser der.
Kloster
Anmeld