rejse sydpå - er chok over priserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.658 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

denlille

Jeg sidder og kigger på rejser sydpå til sommer og må sige at jeg er ret chokeret over priserne. Standard pris for 2 voksne og 2 børn( 2 og 5 år) er ca 18-22.000 kr for en uge! Er det bare mig der synes det er vildt? Hvad skal i andre til smmer som har allerede er nået så langt....Eller nogen der kender et godt selskab(billigt) hvor prisen ikke er så høj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Lullaby

Bestil via tyskland eller Sverige.

Anmeld

3. januar 2010

Livas mor

Ja priserne er dyre Vi har fået en lille datter for 2 måneder siden og planlægger at tage på ferie sydpå til august med hende for første gang. Vi er så heldige at vi kan ligge vores ferie som det passer os og dermed kan rejse udenfor industriferien, derfor venter vi og køber en afbudsrejse.

Men det kan godt betale sig at kigge sig godt omkring efter selskaber som har børnerabatter. Ved at en veninder med børn før har rejst med startour, som vist på det tidspunkt havde et par gode tilbud til børnefamilier. Håber du finder noget.

Knsu Rikke..

Anmeld

3. januar 2010

oo

vi er heldigvis ikke til badeferie sydpå, så vi kommer aldrig til at lægge den slags penge i den slags ferie indtil videre har vi snakket om at tage til Ærø nogle dage i forbindelse med vores bryllupsdag den 25. juli (vi blev gift på Ærø for 4 år siden). Vi skal helt sikkert på en længere "ferie" til København (hvor vores venner og min familie bor) og højst sandsynlig også lang weekend i Nordjylland (hvor sørens familie bor) og så er alt hvad der kunne minde om feriepenge brugt.

Jeg har også forsøgt at snige en tur til Cornwall ind, men Søren er ikke helt med på den - og det er økonomien heller ikke, slet ikke nu hvor vi skal starte IVF

Anmeld

3. januar 2010

vatten

Hvis i selv kan planlægge, hvad i skal bruge dagene på og ikke har brug for ture osv, så er FDM travel rigtigt godt. Der booker du fly og hotel og står selv for resten.

Jeg har rejst med dem to gange og bum bum. en uge i Prag Mathias og mig kostede 3000kr i alt inkl. morgenmad. 5 dage i Milano, mig alene kostede 2300kr inkl morgenmad.

Anmeld

3. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Vil også anbefale FDM travel. Vi rejste med dem i sommer. Var på Mallorca i en uge i juni. Vi var 4 voksne og 3 børn på 1, 3 og 5 år. Hvis jeg husker rigtigt gav vi 12.500 for os alle sammen.

Anmeld

3. januar 2010

lonemus

Uha ja, de er dyre - så er det godt man har et familiemedlem med egen lejlighed i Tyrkiet, så er det kun flybilletten der skal betales

Anmeld

3. januar 2010

Becks

Hejsa..

Jeg skal rejse til Tyrkiet i en uge i sommerferien med min nevø på 12 år. Jeg betaler voksenpris for ham. Jeg skal af med 9736,- det er med fly tur/retur, hotel, transport fra lufthavnen og morgenmad buffet hver dag og flyafgifter.. Det synes jeg er billigt..

Jeg rejser kun med Star Tours, de er lidt dyere end nogle andre, men kvaliteten er i top og servicen er i top...

Anmeld

3. januar 2010

Fines mor

Hvor er det i gerne vil hen?

Tyrkiet og Bulgarin er nogle af de billige lande at rejse til, så hvis i prøver at gå efter dem så får i en god ferie til fornuftig penge.

Vi er selv på udgik efter noget, og det bliver til under 20.000 kr. for 2 voksne og 2 børn. og i Tyrkiet.

Anmeld

3. januar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi planlægger stort set altid vores rejser selv, det er LANGT LANGT billigere, og meget mere fleksibelt.

Gå ind på f.eks. momondo.dk og bestil dine flybilletter, og søg derefter diverse sider (google) for at finde hotel, lejlighed, villa eller hvad I er til.

Vi har f.eks. været i Spanien et utal af gange på denne måde, og har betalt under 5.000 kr. for 2 voksne og et barn i en uge for flybilletter og lækkert rækkehus med flere pools samt billeje.

Lækker villa med egen pool kan fås fra ca. 4.000 kr./ugen og der er typisk plads til 2 familier.

Drop charter - så sparer i rigtig mange penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.