Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er SÅ ærgerlig over ikke at have fulgt med i det. Håber sådan at det hele bliver genudsendt engang!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tutter skriver: De kommer til Februar Eeeelsker årgang 0
De kommer til Februar
Eeeelsker årgang 0
jeg glææææder mig
øv vi kan ikke tage tv2. Har Ellers været trofast hvert år.
Hvordan ser man det på nettet?
Knus Siber
Siber skriver: øv vi kan ikke tage tv2. Har Ellers været trofast hvert år. Hvordan ser man det på nettet? Knus Siber
Du kan se det inde på sputnik..
Allerede nu kan du se snigpremiere på det der kommer på tirsdag, og når det er vist i tv på tirsdag, kan du se snigpremiere på det næste.. Snigpremiere er gratis
http://sputnik.tv2.dk/?channel
Zafir skriver: jeg glææææder mig
Me too
En måned sputnik basis koster vist 10 kr lige for tiden.. Det er jo ikke meget. Men kan man se Årgang 0 med det? -Ja, jeg er desværre lidt en klovn til det med net-tv
Jeg ÆÆÆÆLSKER nemlig Årgang 0, tror jeg har set alle afsnit..
Ansemusen skriver: Jeg er SÅ ærgerlig over ikke at have fulgt med i det. Håber sådan at det hele bliver genudsendt engang!
Du kan se dem på sputnik. Manden og jeg tog lige alle afsnitene sidste år.
Ellers blier du udgivet på dvd om et par dage.
- Trine som også glæææder sig og har været med fra start.
Du er gået glip af meget godt..
Sæt dig ned og se det på tirsdag, for der viser de nogle klip fra de sidste 9 år.. Det er jo 10´ende år til februar de sender det..
Ellers er de første 9 år lige kommet på dvd
http://www.dvdoo.dk/dvd-film/aargang-0-de-foerste-9-aar-box-saet_31972.php
uhh det der sputnik det lokker... men tror jeg vil vente med at se det til tirsdag! Men den der dvd koster jo kun 279 kr. Det er da for alvor barsels-materiale!!! Suuuk, gid hvem der skulle på barsel nu!
Glæder mig så meget til at skal se det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128