Årgang 0 for begyndere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.911 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

DK

Jubiii... så er det jo januar og årgang 0 er tilbage! Jeg så liiige nu en reklame for at Årgang 0 starter på tirsdag, med sådan et "det bedste fra de sidste 10 år" program, med helt nye interview med de forskellige medvirkende, også mathildes familie, om hvordan de selv synes de sidste 10 år er gået!! Ejjj det skal jeg da bare så meget se!!

Tirsdag kl 20!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Ayasmor

DK skriver:

Jubiii... så er det jo januar og årgang 0 er tilbage! Jeg så liiige nu en reklame for at Årgang 0 starter på tirsdag, med sådan et "det bedste fra de sidste 10 år" program, med helt nye interview med de forskellige medvirkende, også mathildes familie, om hvordan de selv synes de sidste 10 år er gået!! Ejjj det skal jeg da bare så meget se!!

Tirsdag kl 20!!

jeg har snydt og set snigeren på sputnik.. Men det kan klart anbefales.. sidder nu og tripper for at 2. del bliver offentliggjort

Anmeld

3. januar 2010

oo

hurra! jeg tænkte lige på at det snart måtte starte igen, så tak for info

Anmeld

3. januar 2010

Sesse89

Jeg håber ikk at jeg glemmer og se det men det skal ikk undre mig at jeg gør det li meget om jeg prøver at huske det

Anmeld

3. januar 2010

Rasmine

Sesse89 skriver:

Jeg håber ikk at jeg glemmer og se det men det skal ikk undre mig at jeg gør det li meget om jeg prøver at huske det

Hvad med at sætte alarmen på din mobilos til?

Anmeld

3. januar 2010

JustAnotherName

DK skriver:

Tirsdag kl 20!!

Wuhuu, Super! 

Jeg har fulgt med i det program ALLE 10 ÅR 
....og SELVFØLGELIG skal jeg også følge dem i år 

Anmeld

3. januar 2010

Anirak

Jeg glæder mig sådan til at se det!

Anmeld

3. januar 2010

lillemig28

Hejsa jeg har også set på sputnik(zaptor boks) i har noget at glæde jer til synes det er en rigtig god udsendelse,har tænkt mig at købe den på dvd som kommer her d5 jan

knus lillemig

Anmeld

3. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jaaaa Så det også godt idag, at det kommer. jeg glæææææder mig. 

Gad vide, hvornår de så sender de nye afsnit?

Anmeld

3. januar 2010

Becks

Zafir skriver:

Jaaaa Så det også godt idag, at det kommer. jeg glæææææder mig. 

Gad vide, hvornår de så sender de nye afsnit?

De kommer til Februar

Eeeelsker årgang 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.