Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Borte med blæsen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: 10 things I hate about you P.s. I love you og Reality bites
10 things I hate about you
P.s. I love you og
Reality bites
uhh P.s I Love you den er bare så god den har jeg set, jeg flæbede hele filmen
BlyViol skriver: stepmom (ja den var i tv igår) alt med meryl streep, julia roberts, diane keaton, susan sarandon og af mænd gå efter matthew macconaughey, ban affleck, josh hartnett og richard gere.. så er du næsten sikret en god film
stepmom (ja den var i tv igår)
alt med meryl streep, julia roberts, diane keaton, susan sarandon og af mænd gå efter matthew macconaughey, ban affleck, josh hartnett og richard gere.. så er du næsten sikret en god film
Er det ikke den film, hvor moren har kræft?
Jeg har rigtig mange yndlingsfilm, men en yndlings tøse tøse film er veninder.
CKN skriver: Her er nogle af mine yndlingstøsefilm, som man kan se igen og igen: Grease, Dirty Dancing, Pretty Woman, Moulin Rouge, Fame, A Knigth´s tale. Hvis du skulle droppe filmene for en stund og læse en god bog vil jeg klart anbefale Camilla Läckbergs krimier, Isprinsessen, Prædikanten, Stenhuggeren, Ulykkesfuglen og Tyskerungen. God fornøjelse.
Her er nogle af mine yndlingstøsefilm, som man kan se igen og igen: Grease, Dirty Dancing, Pretty Woman, Moulin Rouge, Fame, A Knigth´s tale.
Hvis du skulle droppe filmene for en stund og læse en god bog vil jeg klart anbefale Camilla Läckbergs krimier, Isprinsessen, Prædikanten, Stenhuggeren, Ulykkesfuglen og Tyskerungen.
God fornøjelse.
Jahh kan kun give det ret, det er jo de bedtse film evvvver
A walk to remenber.. Little women... The lake house, Just like heaven, Brokeback Mountain.. Ikke dicideret en tøsefilm, men den er SÅÅÅÅ fed! Og ja, som flere siger.. P.S I love you... tudede hele filmen!
Grease, Dirty Dancing, Den eneste ene, Anja og Viktor, White Chicks
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128