Bedste tøsefilm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.740 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

LMM

Hej Alle

Jahh så starter min barsel!

- så vil lige høre om I kender nogle gode tøsefilm/jeres egne ynglingsfilm???, som jeg kunne hygge mig med i den søde vendtetid!

Min personlig ynglingsfilm er Farven Lilla med Oprah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

TbCp

LMM skriver:

Hej Alle

- så vil lige høre om I kender nogle gode tøsefilm/jeres egne ynglingsfilm???, som jeg kunne hygge mig med i den søde vendtetid!

10 things I hate about you

P.s. I love you og

Reality bites

Anmeld

3. januar 2010

Vidunderligeunger

stepmom (ja den var i tv igår)

alt med meryl streep, julia roberts, diane keaton, susan sarandon og af mænd gå efter matthew macconaughey, ban affleck, josh hartnett og richard gere.. så er du næsten sikret en god film

Anmeld

3. januar 2010

lillemunk

LMM skriver:

Hej Alle

Min er helt klart
P.s i love you
og pretty woman

Anmeld

3. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den eneste ene, Sound of music, Dirty Dancing, Pretty Woman, Moulin Rouge.. Må helt klart være på toppen

Anmeld

3. januar 2010

-Milla-

Her er nogle af mine yndlingstøsefilm, som man kan se igen og igen: Grease, Dirty Dancing, Pretty Woman, Moulin Rouge, Fame, A Knigth´s tale.

Hvis du skulle droppe filmene for en stund og læse en god bog vil jeg klart anbefale Camilla Läckbergs krimier, Isprinsessen, Prædikanten, Stenhuggeren, Ulykkesfuglen og Tyskerungen.

God fornøjelse.

Anmeld

3. januar 2010

saxa

Dirty Dancing, Pretty Woman, A Cindarella Story, Raise Your Voice, The Perfect Man, Just Like Heaven... osv osv..

Uha der er mange.. Elsker bare genrelt tøsefilm..

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

Zafir skriver:

Den eneste ene, Sound of music, Dirty Dancing, Pretty Woman, Moulin Rouge.. Må helt klart være på toppen

jep helt enig 

Anmeld

3. januar 2010

oo

jeg ELSKER også Practical Magic og så den film der på dansk hedder "Dig og mig" men som hedder noget helt andet på engelsk...den er fra firserne og det er Rob Lowe og Demi Moore der spiller hovedrollerne

Anmeld

3. januar 2010

Sulajma

Lipstick

- den ultimative tøsefilm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.