Hvornår kravlende jeres guldklump(er) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

nichlas begyndte at kravle da han var 7 mdr, mine søsters først da de var 12. det skal nok komme..

knus karina 34+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander på 8 mdr. er ikke engang tæt på at kravle.Han er først lige begyndt at sidde op her i julen,men han er også 4½ uge for tidligt født.

Anmeld

3. januar 2010

mor_sabina

Phillip Maver sig frem af, og det går bare hurtigt, så jeg er i tvivl om han kommer til at kravle, nu han har fundet en måde at komme frem på. Men han var 6½ måned, da han begyndte på det.

Jeg har bare lagt ham meget på maven, og lagt noget legetøj (lige akkurat uden for rækkevidde) rundt om ham, det skulle fremme krydskordinationen!?

Anmeld

3. januar 2010

wamse

Synes det er meget forskelligt fra barn til barn, Min den ældste var 7 mdr da han kravlede og gik da han var 9½ mdr, hvor de 2 yngste var 8 mdr da de kravlede og 14 mdr begge da de gik uden støtte.

Anmeld

3. januar 2010

Muffinmus

knægten var 7,5 mdr og tøsen 14 dage ældre

Anmeld

3. januar 2010

Vingummien

MetteLetten skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvornår kravlede jeres guldklump(er) ?

Spørg egentlig af nysgerrighed, for at sammenligne med min egen knægt.
Emil er nu 7 mdr, og han vil bare ikke kravle. Han kan godt komme op på knæ, og også sagtens op på armene, men ikke på samme tid.
Og når han ikke længere gider ligge på maven, ja så giver han sig bare til at skrige eller hvine.

Har I evt. nogle gode råd til hvordan jeg kan hjælpe ham til at kravle?

Min Emil kravlede første gang den dag han blev 1 år. Indtil da havde han sin egen måde at komme frem på. Jeg gjorde ikke så meget ved det, lod det komme af sig selv for hovedsagen var at han kom rundt. Havde han bare siddet stille og kigget hele tiden så havde jeg nok gjort noget ved det.

Anmeld

3. januar 2010

Sees

Nåeh, kan se på svarene at Emil ikke er helt bagefter, så ..
Jeg tænker bare meget over det, da vi altid har været hurtigt fremme i min familie - Altså kravlet tidligt, og gået tidligt.
F.eks. var min lillesøster og storebror lige knap 6 mdr. da de kravlede og hhv. 9 og 10 mdr. da de begyndte at gå.

Anmeld

3. januar 2010

Honningblomst

Mine de små var 6 mdr. eller deromkring...også lige blevet 6 mdr. da de rejste sig og gik som 9 og 10 mdr.

Anmeld

3. januar 2010

Cilisimus

Laura kravlede første gang da hun var 6½ måned. Men hun er også ekstrem hurtig motorisk. Min søn kravlede først da han var godt 8 måneder.... 

Anmeld

3. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Han kravlede først da han var 15 mdr. Han gik før han kravlede så vi måtte lære ham hvordan man gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.