Underlige drømme!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

@spire

Jeg har også haft nogle virkelig underlige drømme.. De er dog ikke 'gået i opfyldelse' som din er.. Men drømte blandt andet rigtig meget for nogle måneder siden at jeg skar maven op på mig selv for at lige at tage baby ud og se hvordan den så ud, for derefter forsøge at komme den på plads igen men uden held, - vågnede i chok hver gang det gik op for mig jeg jo ikke bare kunne komme baby ind i maven igen... 

Har også haft et utal af drømme omkring fødslen, fremtiden osv osv.. Og selvfølgelig også barnets far, men som sagt, ingen af dem er 'gået i opfyldelse'..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

MoarTNoah

Tenna92 skriver:

Jeg har nogen venner som kan tyde drømme, kunne være jeg skulle spørger dem, jeg ved bare ikke, jeg syns det virker så underligt at spørger om sådanne ting.. men det med en bog lyder mere som mig tak for ideen

så lidt

Anmeld

4. januar 2010

Mira0911

Drømte stort set hver nat, da jeg var gravid... Det var fra de sødeste drømme til de mest onde og ulækre drømme....

Anmeld

6. januar 2010

Tenna92

MoarJ skriver:

Drømte stort set hver nat, da jeg var gravid... Det var fra de sødeste drømme til de mest onde og ulækre drømme....

Jeg syns det er noget skørt noget ?

Men ja, har drømt alt lige fra at min niese på 2 ligepludselig hade flætninger ned til over skulrene og så til at jeg går en tur med hunden om aften med min hund og bliver skudt i min hånd af faren til min søn..

Anmeld

6. januar 2010

vappepigen

Jeg har altid drømt meget og "Voldsomt".....de sidste par nætter har det omhamdlet poltergeistser...meget ubehageligt og uhygeligt

Anmeld

7. februar 2010

Tenna92

Hmm. I nat drømte jeg at jeg fik trillinger og at 2 af dem var så små at de døde kort efter fødslen og den 3 var så stor at jeg ikke kunne holde ham, han var alt for tung, han havde dagnsyndrom, og jeg elskede ham ubeskriveligt, men jeg måtte give ham væk fordi jeg ikke kunne klare ham ! Han var en alt for stor udfordring for mig, jeg kunne ikke være ham, og jeg havde ikke midlerne til at kunne klare det med et så skadet barn. Virkelig ubehalig drøm! det eneste jeg i drømmen tænkte var hvor dårlig en mor jeg var, men det var jo ikke min skyld, han var syg, hvad kunne jeg have gjord? Det må altså være så utrolig hård for alle jer med børn der har en eller anden form for davnsyndrom eller anden sygdom! Stor respekt til jer der klare det! Utroligt så meget en srøm kan fjerne ens synspukter fra den ene til den anden side !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.