Underlige drømme!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.865 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Tenna92

Er der andre ind mig som har fået en mani med at drømme underlige drømme? Jeg har drømt meget om mine eks'er. Her for en lille uges tid siden  drømte jeg at min eks, som jeg har været meget uvenner med i over et år, var den eneste der var til stede da jeg skulle på hospitalet for at føde og jeg kunne ikke få fat i min mor som skulle med til fødslen og da jeg var bange for at være alene spurgte jeg om ikke han kunne gå med ind, og det gjorde han så, slut med den drøm.. 3 dage efter drømmen begynder han at skrive til mig og nu er vi så blevet gode venner igen, og han har spurgt mig om han måtte komme med til fødslen.. Nogen der har oplevet noget ligne? jeg har oplevet det mange gange her på det sidste !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MichellaMalou

jaa jeg kender godt de der drømme med at det såå sker i virkelighedeen

Anmeld

2. januar 2010

Tenna92

frk.Quaade skriver:

jaa jeg kender godt de der drømme med at det såå sker i virkelighedeen

Også i forbindelsen med graviditeten, jeg har ikke haft dem før, men nu strømmer de bare ind, det er ikke kun det med at de sker i virkeligheden, det er også det med at de er sindsyg underlige, mere ind normalt!

Anmeld

2. januar 2010

MichellaMalou

drømte dagen før jeg tog en test at den ville være positiv og piv så var den der.. også en uge før jeg egenlig begyndte sådan at synes det var underligt jeg ikk havde fået mit lort drømte jeg om babyer,, men har os haft mange underlige drømme os om alt andet end graviditet

Anmeld

2. januar 2010

Tenna92

frk.Quaade skriver:

drømte dagen før jeg tog en test at den ville være positiv og piv så var den der.. også en uge før jeg egenlig begyndte sådan at synes det var underligt jeg ikk havde fået mit lort drømte jeg om babyer,, men har os haft mange underlige drømme os om alt andet end graviditet

Jeg er først lige begyndt her efter jeg har små 3 måneder tilbage !

Anmeld

2. januar 2010

MichellaMalou

jeg synes da det total underligt nogen gange man kan have drømme også sker de,, men er ham eksen faren til barnet eller hvordan?

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Tenna92 skriver:

Også i forbindelsen med graviditeten, jeg har ikke haft dem før, men nu strømmer de bare ind, det er ikke kun det med at de sker i virkeligheden, det er også det med at de er sindsyg underlige, mere ind normalt!

Jeg kender det godt!

Min mor fortalte mig at da hun var gravid alle 4 gange drømte hun hver nat, hvilket rent faktisk var grunden til at jeg tog en graviditetstest til at starte med. Jeg blev gravid den 16 og tog en test den 8 den efterfølgende måned udelukkende pga at jeg drømte meget. Den var positiv.

Jeg drømmer HVER nat, nogen gange om ubetydelige ting, men osse nogen VILDT underlige drømme som absolut ikke giver mening af nogen art, jeg tror det er kroppens måde at komme af med følelser som man måske ikke var klar over at man følte. Jeg har haft lånt en opslagsbog på biblioteket om drømme, og det var faktisk vildt så meget som mine drømme fortalte mig ting jeg ikke var helt klar over.

Måske du skulle gøre det?

Anmeld

3. januar 2010

Tenna92

frk.Quaade skriver:

jeg synes da det total underligt nogen gange man kan have drømme også sker de,, men er ham eksen faren til barnet eller hvordan?

Nej han er ikke faren, jeg var sammen med ham før jeg var sammen i over et år med faren som jeg så ikke er sammen med mere

Anmeld

3. januar 2010

Tenna92

KatrineR skriver:

Jeg kender det godt!

Min mor fortalte mig at da hun var gravid alle 4 gange drømte hun hver nat, hvilket rent faktisk var grunden til at jeg tog en graviditetstest til at starte med. Jeg blev gravid den 16 og tog en test den 8 den efterfølgende måned udelukkende pga at jeg drømte meget. Den var positiv.

Jeg drømmer HVER nat, nogen gange om ubetydelige ting, men osse nogen VILDT underlige drømme som absolut ikke giver mening af nogen art, jeg tror det er kroppens måde at komme af med følelser som man måske ikke var klar over at man følte. Jeg har haft lånt en opslagsbog på biblioteket om drømme, og det var faktisk vildt så meget som mine drømme fortalte mig ting jeg ikke var helt klar over.

Måske du skulle gøre det?

Jeg har nogen venner som kan tyde drømme, kunne være jeg skulle spørger dem, jeg ved bare ikke, jeg syns det virker så underligt at spørger om sådanne ting.. men det med en bog lyder mere som mig tak for ideen

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

Uhh ja hvor jeg drømte de mærkeligste drømme da jeg var gravid. og os nogen gange om min x. Jeg har aldrig drømt så meget som under min graviditet og så virket det bare så virkeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.