Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

Risen

Hej piger.. Ja jeg er desværre en af dem som HADER at spise piller og får nemt opkast af det. Jeg bør jo tage jernpiller men det går ikke ligefrem godt med det.. .. Derfor tænkte jeg om der er nogen som kender et godt råd eller kender til noget mad med masser af jernindhold? Har læst at kød er godt ? ..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

@spire

Spinat skulle indeholde riiiiigtig meget jern, og det er super simpelt at komme i næsten al mad man laver...

Anmeld

2. januar 2010

Pige2009

Jeg ville klart bide det i mig og vælge pillerne alt for meget rødt kød er ikke sagen som gravid.

Anmeld

2. januar 2010

Risen

@spire skriver:

Spinat skulle indeholde riiiiigtig meget jern, og det er super simpelt at komme i næsten al mad man laver...

mm.. spinat er også lækkert.. Det må jeg prøve lidt af.. Tak for svaret !

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

Jeg er dælme helelr ikke god til det, jeg kan ikke sluge piller, så jeg holdte mig for næsen, knaste dem og skyllede ned med mælk, på ægte 5. klasses manér hehe!

Anmeld

2. januar 2010

Risen

Ja det har du selvfølgelig ret i.. Problemet er at de er ret store. Ardd.. Kan bare ikke.. Kan man få nogle tyggepiller istedet ?

Anmeld

2. januar 2010

@spire

Risen skriver:

mm.. spinat er også lækkert.. Det må jeg prøve lidt af.. Tak for svaret !

var så lidt.. 

Ved bare ikke om du kan spise nok spinat for at få al det jern du skal have.. Måske man kan få jerntilskud i flydende format også..? Eller måske man kan knuse pillerne..?

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

Risen skriver:

Ja det har du selvfølgelig ret i.. Problemet er at de er ret store. Ardd.. Kan bare ikke.. Kan man få nogle tyggepiller istedet ?

Hvis det er Gravijern du får, kan du bare tygge dem, det må man gerne, det var det jeg gjorde  Og min JM lagde meget vægt på det var vigtigt jeg huskede dem ...

Anmeld

2. januar 2010

Risen

Sussie&Lilje skriver:

Hvis det er Gravijern du får, kan du bare tygge dem, det må man gerne, det var det jeg gjorde  Og min JM lagde meget vægt på det var vigtigt jeg huskede dem ...

har købt de der "hæmojern" .. og dem kan man IKKE tygge  .. Må bare tage mig sammen.. det er forfærdeligt jo.. Havde det også sådan med p-pillerne

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

Risen skriver:

har købt de der "hæmojern" .. og dem kan man IKKE tygge  .. Må bare tage mig sammen.. det er forfærdeligt jo.. Havde det også sådan med p-pillerne

Hehe, kender det, kender det, kender det!

Hæmojern prøvede jeg også, men hoppede over til gravijern, ellers skulle du prøve at købe dem, de er nemmere at tygge end hæmojern, dem bøvlede jeg også med nemlig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.