Hej Julie m.fl.
Jeg er nået uge 30+2, og jeg har det okay... jeg har jo været delvist sygemeldt i to mdr nu pga mærkelige mavesmerter, og de er der stadig når jeg ikke slapper ordentligt af, men de er nu en del af min hverdag, så tænker ikke over det så meget mere. Min jordemoder synes jeg skal bevæge mig/motionere det jeg kan, også selvom det gør lidt ondt.
Derudover oplever jeg også en masse halsbrand, og det er jo så klamt, men det går jo over om en 9-11 ugers tid
Og stikken ned i skeden, pludselig seriøs tissetrang når baby hopper på blæren (AV!!!), og trægt system
Det var det fysiske.. Psykisk - hmmm, jeg glæder mig bare. Glæder mig til at få baby i huset igen. Denne gang bruger jeg ikke energi på at tænke på hvordan det bliver, om jeg kan finde ud af det, bliver jeg en god mor osv., for det er jo prøvet før. Og det giver lidt mere ro. Tænker dog noget over hvordan Simon på 2½ kommer til at tage det. Han hænger meget på mig, ville hvis han kunne bestemme sove arm i arm med mig hver nat, og er i det hele taget meget mor-glad, så jeg er lidt nervøs for at han bliver gigantisk jaloux og sur - og måske små-voldelig overfor lillebror. Men det går jo nok alt sammen.
Jeg glæder mig ikke til at føde igen. Synes ikke det var sjovt sidst, og tror heller ikke det bliver det denne gang. Det gik jo fint, men var bare ikke fedt fordi det gjorde så hjernedødt ondt. Men det ordner sig vel også..
Lise 30+2
Anmeld