flergangs gravides maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2014

Katherina Hansen

jeg er 2. gang gravid og ved ikke helt endnu hvor langt henne jeg præcis er, men enten uge 7 eller 8 :-) men det er over en uge siden jeg hoppede i leggins´ene :-) støvler med lang skaft og lynlås er også en saga blot. maven vokser stærkt denne gang. Det er snart 14 år siden jeg var gravid 1. gang, så kroppen glemmer ikke at man ikke er første gangs gravid :-) den første gang var jeg også helt i 5-6 måned før man kunne se det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Clisolka

Jeg var i 8. uge da jeg ikke kunne skjule min graviditet mere - for pokker det gik stærkt 2. gang  Det var omkring samme tidspunkt, hvor jeg måtte hoppe i ventebukserne. 

Anmeld

30. september 2014

Anitta J

Jeg troede at jeg var sær at trække i ventebukserne når jeg ikke var længere end 10 uger henne. Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste, så kan jeg godt føle mig normal igen 

Det er 6 år siden jeg fik min datter og min krop har bestemt ikke glemt det at være gravid. 

Anmeld

30. september 2014

Lililili

Jeg er 10+1 anden gangs. Det dog også kun 10 mdr. siden sidst. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2014

BinaMor

ej hvor sjovt.. havde glemt jeg havde skrevet denne tråd.. nu er min lille piv 4 år

jeg vil være 3 gangsgravid nu altså

Anmeld

30. september 2014

Kokosnødden

Her er jeg 10 uger henne anden gang, og kunne ikke gemme det længere. Hoppede også i ventetøjet fra ca. uge 6 - glad for at jeg ikke er der eneste!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.