Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er gravid i uge 7 for anden gang på 2 år.. og jeg sys jeg kan se det på min mave allerede og mærke det på mine bukser..
bebs er jo ikke engang 2 cm og jeg spiser ikke mere end før..
hvordan kan det dog være så? har i oplevet det? tror først man kunne se det 12-15 uger henne forrige gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var i uge 4, da jeg mærkede at jeg var gravid, og bukserne så småt begyndte at stramme lidt i livet.
Nu er jeg i uge 15, og er ligeså stor som første gang, da jeg var i uge 25
Så tror ikke der er noget umormalt i det.
Tror bare kroppen kender det fra sidst... Så den lægger sig mere ud.
Jeg venter nr. 3 og føler mig meget bedre fit end de andre to gange.
Majken 14+0
Jeg droppede mine cowboybukser allerede i uge 7 - kunne sgutte spænde dem længere
Min søn fyldte 2 i juli, og til hans fødselsdag var jeg i 7. uge. Der kan jeg huske at jeg bar en meget løs bluse, for ingen skulle opdage noget. Ugen efter mente min kære mor at det måtte være tvillinger, så tyk jeg allerede var
kunne næsten se det med det samme her.. her er et billed i uge 8
Jeg er 2. gangs og jeg hoppede i ventebukserne ca. i uge 6 Er i uge 15 nu og er ca lige så stor som jeg var i uge 25 sidst
2 gang kom ventetøjet frem uge 8..så det er vist helt normalt at ens maven bare puster sig hurtigere op
Jeg er anden gangs gravid og i uge 13. Jeg har kun lagt 1 par bukser til side, men de var også meget stramme i forvejen. Man kan ikke se på mig jeg er gravid
Ork ja. Jeg blev stor med det samme
her er jeg 14+3
her er min mavse uge 7.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128