Nytårs aften 2009-10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg er også alene i aften... sammen med min datter på 5 og søn på 3.

Havde egentlig snakket med min veninde om at hun skulle komme ud sammen med sin datter, men min pige ville hellere at det kun var os tre, så det er sådan det er i aften. Er nu meget hyggeligt... men må indrømme at jeg også synes det er lidt ensomt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

LineD

Man kan vel egentlig også sige vi er hjemme

Hjemme ved mormor og morfar i hvert fald, der er ingen af os der går op i nytårsaften, så vi har bare familiehygget med god mad, og nu skal vi dippe på sofaen til en god DVD, og mon ikke Liam snart luller i søvn også

Så en dejlig aflastende dag for mor her, og så dejlig voksen hygge for en gangs skyld

Anmeld

31. december 2009

1977

Profilbillede for 1977
noname skriver:

Nå piger, hvor mange er vi der sidder hjemme af den ene eller den anden grund???

Jeg sidder hjemme alene da jeg har haft det rigtig skidt hele dagen, så jeg meldte fra til gildet hos vennerne med en "influenza" som undskyldning...

Majken 11. uge

Jeg er ikke helt alene, men sidder sammen med manden Denne aften siger mig ikke det helt store og vil hellere tilbringe en rolig romantisk aften med manden, end at feste

Anmeld

31. december 2009

Mor til Frederic og Freya

vatten skriver:

Jeg er også hjemme i dag. Dog er Mathias her også

Jeg gider ikke holde nytår, det siger mig ikke rigtigt noget. Så jeg skal bare se tv, når Mathias er puttet.

her siger det mig heller intet.

Venter bare på der snart bliver fred og ro - for nytårs krudt og larm.

Har en knægt på snart 16 mdr, som heldigvis har et godt sovehjerte og som ikke er bange for de knald og larm mm de laver... Han elsker sine knald perler og siger; mere - mere -meget mere og bum når han kaster dem.

Skal møde kl 6 i morgen tidlig, så hopper snart i seng...

Anmeld

31. december 2009

AA10

noname skriver:

Eiii, det lyder som en super lækker middag i har fået. Jeg ville ønske at jeg kunne spise "normalt" så jeg også kunne få festmiddag idag...

Jeg er graviditets syg idag, hvilket har betydet at jeg har været sengeliggende hele dagen, kun afløst af korte løbeture til toilettet

Så for første gang i mit liv er jeg alene en nytårsaften, meeen så er det jo også prøvet, jeg hygger mig med baby.dk, FB og tv, så det skal nok gå.

så er vi to godt nytår allesammen

Anmeld

1. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

vi er også bare hjemme og hygge...vi stener film og har lige set "i love you, man" og så er der stadig Terminator  (vi er Terminator spassere) og "Year One" og så skal vi vist i seng

men NU skal vi have vanilleis med hjemmesyltede brombær med anis MUMS!

Hvad syntes i om "I love you man"?
Vi så den for lidt tid siden og det var førte film i meget meget lang tid son jeg har grinet SÅ meget af..... virkelig grinet med ondt i maven og det hele

Og må jeg så anbefale "Rolemodels" hvis i ikke allerede har set den

Anmeld

1. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Hvad syntes i om "I love you man"?
Vi så den for lidt tid siden og det var førte film i meget meget lang tid son jeg har grinet SÅ meget af..... virkelig grinet med ondt i maven og det hele

Og må jeg så anbefale "Rolemodels" hvis i ikke allerede har set den

den var rigtig sjov - og rigtig sød  vi har set rolemodels...tanken i Faaborg har et ret begrænset udvalg af film, men de går ret højt op i at få komedier hjem, så vi har set næsten dem allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.