Nytårs aften 2009-10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. december 2009

NoName

Nå piger, hvor mange er vi der sidder hjemme af den ene eller den anden grund???

Jeg sidder hjemme alene da jeg har haft det rigtig skidt hele dagen, så jeg meldte fra til gildet hos vennerne med en "influenza" som undskyldning...

Majken 11. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

Caliha

Bare rolig du er ikke den eneste  Jeg ligger her på sofaen med halsbetændelse, skulle have været på job, men nej. Har lige sendt kæresten afsted til nytårsparty Han ville gerne være blevet hjemme hos mig, men jeg har det bedst alene når jeg er syg.

Han har dog været så dejlig at sørge for at der er kransekage og børnechampange til mig til i aften. Og selvfølgelig en Engelsk bøf hvis sulten skulle melde sig

Godbedring og Godt nytår til dig

Anmeld

31. december 2009

vatten

Jeg er også hjemme i dag. Dog er Mathias her også

Jeg gider ikke holde nytår, det siger mig ikke rigtigt noget. Så jeg skal bare se tv, når Mathias er puttet.

Anmeld

31. december 2009

Anja.t

jeg sidder også hjemme med Storm(og hunden), dog kommer min mand hjem fra Job kl. 22.30. (han er kok) Regner med at hygge lidt med god mad og en flaske Asti, når han kommer hjem.

Anmeld

31. december 2009

oo

vi er også bare hjemme og hygge...vi stener film og har lige set "i love you, man" og så er der stadig Terminator  (vi er Terminator spassere) og "Year One" og så skal vi vist i seng

men NU skal vi have vanilleis med hjemmesyltede brombær med anis MUMS!

Anmeld

31. december 2009

NoName

Jamen altså, så kan vi da fejre nytåret sammen piger...

Anmeld

31. december 2009

FrkT

Jeg er også hjemme i aften. Eller rettere, VI er

Vi var inviteret ud til et vennepar, og havde egentlig i første omgang også sagt ja. Men blev så enige om at vi egentlig helst ville blive hjemme og have en stille og rolig aften bare os to. Godt nok er det vennepar nogenlunde samme alder som os (Jens er 31 - og den anden fyr er 32 og jeg er 23 og den anden pige er 22). Men det er kun hendes venner og så hendes lillebrors venner der kommer, og vi har bare ikke ret meget tilfælles med dem = ikke rigtig noget at tale med dem om. Det er 19-22 årige drengerøver og tøse-tøser, som stadig render i byen hver uge og hører technomusik osv. Bare slet ikke os. Så vil vi hellere bare hygge os to

Så efter jeg kom hjem fra arbejde i eftermiddags har vi gjort rent ved hønsene, gået tur med hundene sammen, og så lavet mad. Og vi er lige for ½ time siden blevet færdig med at spise lækker middag. Lammekølle med flødekartofler, ovnbagte tomater og feta samt en lækker lammesovs. Rigtig mums!

Og om ikke så længe skal vi have 5 slags ost med kiks og vindruer og mousserende rødvin, mmmm.... og så har vi for 3. gang, i de snart 3½ år vi har været sammen, købt en stor portion bland-selv-slik, som vi skal have med ind i sengen i aften samt pistacienødder som Jens elsker og popcorn som jeg elsker. Og nårhhh ja, så en flaske champagne-efterligning til kl 12, bare for at være lidt nytårsagtige

Rigtig godt nytår til jer der også sidder hjemme!

Anmeld

31. december 2009

FrkT

Tjuhl skriver:

vi er også bare hjemme og hygge...vi stener film og har lige set "i love you, man" og så er der stadig Terminator  (vi er Terminator spassere) og "Year One" og så skal vi vist i seng

men NU skal vi have vanilleis med hjemmesyltede brombær med anis MUMS!

Ihhh vi kan også rigtig godt lide Terminator-filmene....

Anmeld

31. december 2009

NoName

FrkT skriver:

Jeg er også hjemme i aften. Eller rettere, VI er

Vi var inviteret ud til et vennepar, og havde egentlig i første omgang også sagt ja. Men blev så enige om at vi egentlig helst ville blive hjemme og have en stille og rolig aften bare os to. Godt nok er det vennepar nogenlunde samme alder som os (Jens er 31 - og den anden fyr er 32 og jeg er 23 og den anden pige er 22). Men det er kun hendes venner og så hendes lillebrors venner der kommer, og vi har bare ikke ret meget tilfælles med dem = ikke rigtig noget at tale med dem om. Det er 19-22 årige drengerøver og tøse-tøser, som stadig render i byen hver uge og hører technomusik osv. Bare slet ikke os. Så vil vi hellere bare hygge os to

Så efter jeg kom hjem fra arbejde i eftermiddags har vi gjort rent ved hønsene, gået tur med hundene sammen, og så lavet mad. Og vi er lige for ½ time siden blevet færdig med at spise lækker middag. Lammekølle med flødekartofler, ovnbagte tomater og feta samt en lækker lammesovs. Rigtig mums!

Og om ikke så længe skal vi have 5 slags ost med kiks og vindruer og mousserende rødvin, mmmm.... og så har vi for 3. gang, i de snart 3½ år vi har været sammen, købt en stor portion bland-selv-slik, som vi skal have med ind i sengen i aften samt pistacienødder som Jens elsker og popcorn som jeg elsker. Og nårhhh ja, så en flaske champagne-efterligning til kl 12, bare for at være lidt nytårsagtige

Rigtig godt nytår til jer der også sidder hjemme!

Eiii, det lyder som en super lækker middag i har fået. Jeg ville ønske at jeg kunne spise "normalt" så jeg også kunne få festmiddag idag...

Jeg er graviditets syg idag, hvilket har betydet at jeg har været sengeliggende hele dagen, kun afløst af korte løbeture til toilettet

Så for første gang i mit liv er jeg alene en nytårsaften, meeen så er det jo også prøvet, jeg hygger mig med baby.dk, FB og tv, så det skal nok gå.

Anmeld

31. december 2009

Cris

Jeg sidder også hjemme. Min søn på 2 er lidt syg og vi har en lille en på 2 måneder. Så lidt kedeligt i år, men jeg er ligeglad.

Godt Nytår til allesammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.