vend dig om prinsesse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

mor fik en lille nytårsgave i går... prinsessen beviste at hun KAN ligge med hovedet nedad, og gjorde det i en del timer inden hun begyndte at danse nytåret ind

Hovedet er oppe under ribbenene igen her til formiddag, men nu ved jeg da at hun kan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

mor fik en lille nytårsgave i går... prinsessen beviste at hun KAN ligge med hovedet nedad, og gjorde det i en del timer inden hun begyndte at danse nytåret ind

Hovedet er oppe under ribbenene igen her til formiddag, men nu ved jeg da at hun kan!

Nå, ku lige se her, hvor langt du er henne (har skrevet til dig andetsted) Kan ikke huske hvornår min datter vendte sig, men min søn moslede meget rundt. Kunne også meget tydeligt mærke det hver gang, men en dag i uge 28 vendte han sig rigtigt og der blev han stående:-)

Anmeld

1. januar 2010

karina1980

min søn stod ikke fast før jeg skulle føde og der stod han så ikke mere fast end jeg blev bedt om at lægge mig ved vandafgang, 2 dage før jeg fødte lå han på tværs af det hele, dagen før med hovedet op af, men han kom altså ud med hovedet først

datteren var mere velopdraget hun lå fra uge 36 med hovedet fast i den rigtig retning indtil da havde hun det altså også med at rykke rundt på sig, som det passede hende

Anmeld

1. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina1980 skriver:

min søn stod ikke fast før jeg skulle føde og der stod han så ikke mere fast end jeg blev bedt om at lægge mig ved vandafgang, 2 dage før jeg fødte lå han på tværs af det hele, dagen før med hovedet op af, men han kom altså ud med hovedet først

datteren var mere velopdraget hun lå fra uge 36 med hovedet fast i den rigtig retning indtil da havde hun det altså også med at rykke rundt på sig, som det passede hende

TAK! var præcis sådan nogle historier jeg havde brug for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.