vend dig om prinsesse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vores unge dame ligger med rumpen nedad!

Hun blev i går scannet til 1850 gram og hendes hoved er kæmpe stort (eller bare meget rundt fordi hun ligger som hun gør). Faktisk svarer hendes hovedmål til at jeg skulle være 3 uger længere henne... og det blev målt 4 gange!

Hun møffer en masse og kan ligge på alle tænkelige måder - hun VIL bare ikke have hovedet nedad! Jeg ved godt hun har "masser" af tid til at vende sig endnu, men jeg har nok lige behov for lidt "trøst"... Er der nogen af Jer som har haft en bebs der ikke ville vende sig? Gjorde h*n det til sidst eller fik du ham/hende vendt? fortæl fortæl...

Knus Caroline 31+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

Bubbi

Caroline86 skriver:

Vores unge dame ligger med rumpen nedad!

Hun blev i går scannet til 1850 gram og hendes hoved er kæmpe stort (eller bare meget rundt fordi hun ligger som hun gør). Faktisk svarer hendes hovedmål til at jeg skulle være 3 uger længere henne... og det blev målt 4 gange!

Hun møffer en masse og kan ligge på alle tænkelige måder - hun VIL bare ikke have hovedet nedad! Jeg ved godt hun har "masser" af tid til at vende sig endnu, men jeg har nok lige behov for lidt "trøst"... Er der nogen af Jer som har haft en bebs der ikke ville vende sig? Gjorde h*n det til sidst eller fik du ham/hende vendt? fortæl fortæl...

Knus Caroline 31+6

Jeg ved godt det ikk er helt det samme.. Men da jeg lå og skulle føde, lå han forkert.. Han ville komme ud som stjerne kigger, og de var i tvivl om han overhoved kunne komme ud på denne måde, da han lå som han gjorde..

Men vupti, med et havde han vendt sig, og jeg fik en hel normal fødsel

Anmeld

31. december 2009

Moderator

Bubbi skriver:

Jeg ved godt det ikk er helt det samme.. Men da jeg lå og skulle føde, lå han forkert.. Han ville komme ud som stjerne kigger, og de var i tvivl om han overhoved kunne komme ud på denne måde, da han lå som han gjorde..

Men vupti, med et havde han vendt sig, og jeg fik en hel normal fødsel

håber virkelig hun når at vende sig...

Anmeld

31. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

hej søde.. min lille malou lå jo også forkert, men de klarede det på hospitalet, med nogle effektive skup, så hun vendte ned ad.. så det skal din lille prinsesse laura også komme til..

knus cille og malou godt nytår

Anmeld

31. december 2009

Moderator

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej søde.. min lille malou lå jo også forkert, men de klarede det på hospitalet, med nogle effektive skup, så hun vendte ned ad.. så det skal din lille prinsesse laura også komme til..

knus cille og malou godt nytår

tak søde!

I må have et fantastisk nytår, alle 3!

Anmeld

31. december 2009

kjeldsen

Hej. Da jeg var i uge 32 med mit barne, skulle jeg på sygehuset for at vende barnet. Efter 2 havde stået og 'bakset' med mig kom en læge ind og ville se en scanning. Hmm ja de havde taget fejl af de 2 ender, så ja han lagde som han skulle... he he sådan kan det også gå...

Anmeld

31. december 2009

LineD

Liam vendte sig i uge 32, så du har tid endnu

Hun skal nok vende sig søde det er jeg sikker på

Anmeld

31. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Vores prins lå på tværs, i vandre papire stod der vad alle undersøgelser - scaninger - jm mm at han lå på tværs.

Så han havde puttet sig så godt oppe under mors riben med hans hoved og fødder, at selv ved ks måtte de bruge sugkop. Hans nummer lå på min venstre hofte. Så var ikke ret langt henne før jeg måtte side skråt over alt, for havde bare mega ondt i riben konstant. Hvis jeg bukked mig ned, kunne jeg mærke hans hoved smutte på det nederste riben.

Han ville ikke vendes, så han måtte ud ved pks.

Mandag var jeg hos egen læge ( sidste lægetjek) og hun mente der ikke var vand nok

tirsdag blev jeg scannet for både vand og hans str

onsdag forsøgte de at vende ham, uden held

torsdag til info møde om ks

Han kom ud 6 dage efter ved pks.

Det ser og føltes meget mystisk  da de  prøved at vende ham.

Anmeld

1. januar 2010

charlottekri

min datter vendte også forkert, og vi blev tilbudt at få hende vendt, men der ville kun være 50% chance for at det ville lykkes, og det skulle gøre ret så ondt, så derfor valgte vi at få pks. jeg kan kun anbefale at få pks, for jeg havde simpelthen så meget overskud til at nyde vores lille datter

men held og lykke

knus

Anmeld

1. januar 2010

prettybutterfly

Min dejlige prinsesse Natalie kom også ud ved PKS for godt 3 uger siden pga numsen vendte nedad. Vi havde fået tilbudt vendings forsøg men syntes bare der er VILDT dårlige resultater og øget risici ved at gøre det(bebs og mor kan blive stresset mm og skal måske ud ved AKUT KS). Plus kæmpe chance for at vende sig tilbage efter vendingsforsøget mm. Så jeg fortryder ikke vi valgte KS over vendingsforsøg(som jo med stor sandsynlighed også havde endt med KS alligevel). Til gengæld blev jeg MEGA dårlig efterfølgende og kunne ikke holde hende de første mange timer efter. Og aret er sådan set meget pænt, det ærgelige er bare at det ikke er ens i begge sider så det ligner jeg har en halv delle i den ene side og flad mave i den anden. Håber det ændrer sig nu det jo ikke er så længe siden. Og noget af huden omkring aret virker ret følelsesløst på en underlig måde. Men det er altså det hele værd alligevel!!!! Håber dog for dig at guldklumpen vender sig om inden!

Kæmpe knus fra Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.