Er sengen for stor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

MOR-til-2

Malle skriver:

Victor er en "snorretop" om natten.... Han drejer rundt om natten så vi har også mange gange måttet stå og kæmpe med en hylende dreng hvis ben eller arme sad ud igennem tremmerne...

Jeg tror også det er en af grundene til mine forældre valgte så stor en seng... (jeg var også selv en "snurretop")

lige som min dreng ,, tro mig i bliver så glade for at få en rigtig seng til ham ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Det er jeg også... Vi kunne alle tre læse godnat historien sammen i dag...  Det har vi ikke kunnet før med mindre vi satte os i stuen...

Anmeld

31. december 2009

MOR-til-2

Malle skriver:

Det er jeg også... Vi kunne alle tre læse godnat historien sammen i dag...  Det har vi ikke kunnet før med mindre vi satte os i stuen...

nårhhh hvor skønt ren familie hygge: ) det er der jo meget meget mere trykhed i for et barn end at det  vågner op om natten grundet plads mangel : )

Anmeld

31. december 2009

lion

Min datter er i 3 jan 17 mdr og hun har siden hun var 14 mdr sovet i en juniorseng og der har hun sovet rigtig fint og bedre. Vi har så en senge hest der er købt i baby Sam til 300kr som du lægger under madressen, så bestemmer du selv hvor den skal sidde.

Hun er allerede i en juniorseng, da jeg har termin med Julius d. 19 feb 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.