hva ska i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2009

Bondepigen

sarahb skriver:

det er første gang jeg ska spille det i aften så jeg skriver lige en update til dig

får først selv spillet om en uges tid nemlig.. i afen låner vi

rigtig godt nytår

Ok det er bare i orden, det glæder jeg mig til! GODT NYTÅR!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

mama09

sarahb skriver:

ja hvad skal i i morgen???

vi skal bare være nogle tøser, lave en masse tapas og senere butter chicken (den bedste indske/pakistanske ret, drikke børnechampange og spille just dance på wiii.. vi skal dulles op og bare rå æde, danse og hygge

skal til party med min mand hos nogen venner

Svigermor sprang fra for 1 time siden (BARNEPIGE) heldigvis sprang min farmor og farfar til (begge over 70 år, men seje) så aften er reddet!

Godt nytår..............

Anmeld

31. december 2009

sarahb

Trinehw skriver:

skal til party med min mand hos nogen venner

Svigermor sprang fra for 1 time siden (BARNEPIGE) heldigvis sprang min farmor og farfar til (begge over 70 år, men seje) så aften er reddet!

Godt nytår..............

ej hvor vildt hun lige sprang fra... ØV.... hvorfor dog det..
Fik du aldrig billedet jeg sendte... ?

Ej hvor er farmor og farfar seje.. det var da lige i sidste sekundt..

Anmeld

31. december 2009

mama09

sarahb skriver:

ej hvor vildt hun lige sprang fra... ØV.... hvorfor dog det..
Fik du aldrig billedet jeg sendte... ?

Ej hvor er farmor og farfar seje.. det var da lige i sidste sekundt..

Øhh jaa lige i sidste sek

Typisk min svigermor, 2 gang hun gør det 1 time før vi skal i afsted. Men hun begynder på sit tis : skal i på diskotek? skal i drikke? bla bla bla....

Hun skal self ikke vide vi skal drikke, men hun skal hellere ikke blande sig sig i hvad vi skal.. Vi havde sagt vi "bare" skulle ud og spise og hygge med venner (hvilket vi også skal - plus lidt druk )

Men Abdi og hende er nu uvenner åhhh...

Men pyt skal ikke ødelægge vores aften, vi har glædet os - 2 gang vi skal ud sammen siden Latifa blev født!

Anyway sidste gang jeg spørger min svigermor om noget NOGENSINDE igen..

Nop har ikke set noget billede? har du sendt det herinde?? hvis du har sendt det over sms kan jeg ikke modtage, og får aldrig beskeden på det - underligt - troede bare du havde JULE STRESS og glemt mig

Anmeld

1. januar 2010

sarahb

Trinehw skriver:

Øhh jaa lige i sidste sek

Typisk min svigermor, 2 gang hun gør det 1 time før vi skal i afsted. Men hun begynder på sit tis : skal i på diskotek? skal i drikke? bla bla bla....

Hun skal self ikke vide vi skal drikke, men hun skal hellere ikke blande sig sig i hvad vi skal.. Vi havde sagt vi "bare" skulle ud og spise og hygge med venner (hvilket vi også skal - plus lidt druk )

Men Abdi og hende er nu uvenner åhhh...

Men pyt skal ikke ødelægge vores aften, vi har glædet os - 2 gang vi skal ud sammen siden Latifa blev født!

Anyway sidste gang jeg spørger min svigermor om noget NOGENSINDE igen..

Nop har ikke set noget billede? har du sendt det herinde?? hvis du har sendt det over sms kan jeg ikke modtage, og får aldrig beskeden på det - underligt - troede bare du havde JULE STRESS og glemt mig

ja de var på sms.. øv bøv ej hvor træls, ja det kan i da ikk bruge til en dyt...

havde i et godt nytår så??
vi havde den sjoveste aften, med virgin mohito wii med just dance.. KAN ANBEFALES.. F%¤# hvor SJOVT, vi endte med udklædning i 80´er style, total grimme og eye of a tiger og girls just wanna have fun på wii.. NEJ EN FED AFTEN.. isaac lå bare og snork sov

Anmeld

1. januar 2010

mama09

sarahb skriver:

ja de var på sms.. øv bøv ej hvor træls, ja det kan i da ikk bruge til en dyt...

havde i et godt nytår så??
vi havde den sjoveste aften, med virgin mohito wii med just dance.. KAN ANBEFALES.. F%¤# hvor SJOVT, vi endte med udklædning i 80´er style, total grimme og eye of a tiger og girls just wanna have fun på wii.. NEJ EN FED AFTEN.. isaac lå bare og snork sov

Dejligt i havde en god aften,har faktisk ikke prøvet det wiii sjov der i nu....burde jeg jo nok snart, alle snakker jo om det

hvad lavede manden?

Dejligt Isaac sov fra det hele, gjorde Latifa også hos olderne

Jo det var en hyggelig aften - men fuck der var koldt og ingen taxa og få da vi tog hjem så HURRA for en PIRAT TAXA..

Da vi kom hjem kl 4, kunne vi slet ikke sove eller finde ro, fordi vi savnede bette pigen - men vi fik alligevel sovet 3 timer og så hentede vi hende og nu kan vi slappe af, for nu er hun hjemme - utroligt når man har chancen for at sove, kan man ikke fordi man mangler det bette pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.