hva ska i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. december 2009

sarahb

ja hvad skal i i morgen???

vi skal bare være nogle tøser, lave en masse tapas og senere butter chicken (den bedste indske/pakistanske ret, drikke børnechampange og spille just dance på wiii.. vi skal dulles op og bare rå æde, danse og hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

grinbidderen

min kæreste og jeg og sønnen tager hjem til mine sviger familie sammen med knægtens faster også får vi noget lækkert mad og hygger og valdemar ska ud og kaste med knaldperler i løbet af dagen... så ikke det vilde desvæære.. Godt nytår til jer alle..

Anmeld

30. december 2009

Bondepigen

Vi skal bare være os 3. Hygge med raclette og Emma kommer i seng samme tid som hun plejer. Så hygger mig og kæresten med lidt at drikke. Emma bliver vækket kl 23.30, så hun ikke vågner helt vildt skræmt, når det begynder at brage udenfor. Det bliver skægt at se, hvad hun siger til fyrværkeriet...

Er Wii just dance godt??? Overvejer nemlig om jeg måske skal have det...

Anmeld

30. december 2009

TbCp

sarahb skriver:

ja hvad skal i i morgen???

vi skal bare være nogle tøser, lave en masse tapas og senere butter chicken (den bedste indske/pakistanske ret, drikke børnechampange og spille just dance på wiii.. vi skal dulles op og bare rå æde, danse og hygge

Vi har afleveret Liva hos mormor og bedstefar her i eftermiddag så hun skal hygge sig med dem

Vi skal over til nogle venner. Ved faktisk ikke hvor mange vi bliver, et eller andet sted mellem 7 og 14 mennesker vil jeg tro. Der bliver bestilt mad udefra og så skal vi bare feste. 

Anmeld

30. december 2009

JustAnotherName

Bianca og Celina skal fejre nytår hos mormor...

Kenneth og jeg tager til fest hos hans storesøster og mand.
Hans lillesøster kommer også og så 3 andre par.
Vi har bestilt mad udefra. Og medbringer hver især selv dét, som vi vil drikke.

Jeg glæder mig til at ligge "MOR"-titlen fra mig en enkelt aften, så jeg bare kan være mine venners veninde og Kenneths kæreste!! 

Jeg blev gravid med Bianca nytårsaften for 3 år siden. Og siden da har jeg stort set enten været gravid eller ammet, og gravid igen (og ammer også nu, men hun kan godt få andet mad end hos mig nu) ....så NU er det tid til at slippe for ansvaret en enkelt aften og kunne indtage alkohol igen .....hvis da ellers jeg kan tåle noget som helst længere, hehe. Kan levende forstille mig, at jeg allerede sender hikkende kærlighedserklæringer til dem alle under forretten, og er ude og pjuke  mens de andre åbner champagnen og hopper ned fra stolene ....HAPPY NEW YEAR  !!!

Anmeld

30. december 2009

oo

vi skal bare være hjemme og se en heeeeel masse film Søren fik en hjerneblødning lige før jul (nok i utålmodighed over at vente på juleaften) og kom hjem med 2,5 kg and som vi skal have imorgen og så går jeg ikke ud fra vi kan spise ret meget mere, men jeg har jo lige før jul syltet en masse til veninderne i julegave og der fik jeg også lavet syltede brombær (fra haven) med anisstjerner og det smager HIMMELSK på vanilleis, så det er planen vi også skal have det...hvis vi kan holde til det

vi skal hverken drikke alkohol eller se fyrværkeri eller nytårstale (hvilket vi nu aldrig gør) eller nedtælling eller noget, bare ren sofahygge og højst sandsynlig ligger vi og snorker klokken 22

GODT NYTÅR til jer allesammen!!

Anmeld

31. december 2009

sarahb

bondepigen skriver:

Vi skal bare være os 3. Hygge med raclette og Emma kommer i seng samme tid som hun plejer. Så hygger mig og kæresten med lidt at drikke. Emma bliver vækket kl 23.30, så hun ikke vågner helt vildt skræmt, når det begynder at brage udenfor. Det bliver skægt at se, hvad hun siger til fyrværkeriet...

Er Wii just dance godt??? Overvejer nemlig om jeg måske skal have det...

det er første gang jeg ska spille det i aften så jeg skriver lige en update til dig

får først selv spillet om en uges tid nemlig.. i afen låner vi

rigtig godt nytår

Anmeld

31. december 2009

lion

Vi skal det samme som vi har gjort siden 2003 hvor vi mor blev syg af kræft. (Er fri for det nu.)

Vi tager ud på jensens bøfhus og spiser og hygger, og tager normalt hjem til min mor bagefter. I år er vi 6 mennesker min moster og mormor tager også med.

Desværre i år har min mor lungebetændelse så hun bliver hjemme, men hvis hun er op til det tager vi hjem til hende bagefter og sofa hygger og ser fyrværkeri fra 7 sal og inde i varmen. Dejligt

Anmeld

31. december 2009

msax

vi skal hygge herhjemme .

Min gode gamle veninde er på besøg med hendes to drenge på 7 og 12. Så vi bliver tre voksne og tre børn og en baby i maven.

Vi skal have rejecoctail, lam og is med chokoladesovs.

Drengene skal ud og fyrer lidt fyrværkeri af, men os tøser vi ser på gennem viduet.

Jeg glæder mig til en dejlig aften.

Ligenu burde jeg sidde meget koncentreret over mine bøger - skal til eksmamen 5 januar - og det er SKIDE svært. Men I er så dejlig en overspringshandling. De andre er ude og gå en lang tur om slotssøen her i Hillerød og lufte hunden så hun ikke skal så meget ud når det er mørkt og der er "bang bang" over det hele.

RIGTIGT dejligt nytår til jer alle. SMIL fra Mette

Anmeld

31. december 2009

NaFe

Her skal vi ud til nogle af min mors venner... De har en søn som jeg er vokset op med som os kommer...og så tager min veninde os med...sener tager min mor så feluca og så regner jeg med vi skal til noget fest....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.