Venner med sine børn, forældre og svigerforældre på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

otlitrom

Jeg er venner med mange fra familie og svigerfamilie. Og det har nok taget lidt overhånd. Men jeg har valgt at lave en gruppe på omkring 40 mennesker, som kan se mine status'er, billeder etc.. Resten kan ikke se mine albums, billeder taggede af mig, status etc.. Hvad de kan se, er jeg egentlig ikke klar over, men det kan ikke være en spændende profil

Jeg har mange "venner" fra alle mulige mærkelige steder, og jeg synes egentlig ikke de behøver blande sig i, hvad jeg render og laver! Derfor har jeg sat spærring på. Jeg burde nok bare slette ud i dem, hvilket jeg også har gjort nogle gange.. Men så anmoder de igen, og jeg gider ikke bombes med anmodninger. -De er bare i den "lukkede" gruppe.. Folk tager FB så grueligt seriøst.. Man kan næsten ikke slå en prut, uden alle ved det! -Derfor prøver jeg selv at begrænse min profil.. Håber det virker Herinde har jeg også kode på mit album.. Det virker meget naturligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Lullaby

Ork ja. Alle

Nej spøg til side. Mine fætre, kusiner, mødre, fædre samt familie og venner fra folkeskole osv er jeg venner med. laver bare begrænsninger på dem

Anmeld

30. december 2009

Bondepigen

Jeg er venner med en masse i familien, de ved alligevel alt.

Dog kender jeg en på 34 år som er venner med sine børn på 14 år og derunder, og jeg må sige, hun tænker i hvert fald ikke på hvad hun smider på facebook.

Der er vildt mange billeder af hende sammen med forskellige mænd fra en ferietur, hvor hun står og gnubber sig op af dem, slikker på dem og sidder overskrævs på dem...

At hun overhovedet vil vise sådanne billeder til nogen overhovedet er mig en gåde. (Det er vel ikke noget at være stolt over??) Men at hendes børn ligefrem skal se hende sådan, det fatter jeg simpelthen ikke!!! Så det er da helt sikkert noget man skal tænke over, enten om man skal være venner med sine børn ellers skal man da tænke over, hvad man smider på af billeder osv.

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

bondepigen skriver:

Jeg er venner med en masse i familien, de ved alligevel alt.

Dog kender jeg en på 34 år som er venner med sine børn på 14 år og derunder, og jeg må sige, hun tænker i hvert fald ikke på hvad hun smider på facebook.

Der er vildt mange billeder af hende sammen med forskellige mænd fra en ferietur, hvor hun står og gnubber sig op af dem, slikker på dem og sidder overskrævs på dem...

At hun overhovedet vil vise sådanne billeder til nogen overhovedet er mig en gåde. (Det er vel ikke noget at være stolt over??) Men at hendes børn ligefrem skal se hende sådan, det fatter jeg simpelthen ikke!!! Så det er da helt sikkert noget man skal tænke over, enten om man skal være venner med sine børn ellers skal man da tænke over, hvad man smider på af billeder osv.

Det er nok intet i forhold til hvad de børn ellers får af se så...føj...ja, der er jeg jo så en smule kedelig...

Anmeld

30. december 2009

Bondepigen

Eva skriver:

Det er nok intet i forhold til hvad de børn ellers får af se så...føj...ja, der er jeg jo så en smule kedelig...

...eller fornuftig.

Anmeld

30. december 2009

Susan1978

jeg startede med at være venner med min chef.. men jeg slettede ham faktisk igen..

og det er  jeg faktisk glad for jeg gjorde.. for mit liv rager bare ik ham.

men ellers ja så er jeg venner med de fleste i min famile og dog.. er der nogle jeg bevidst ikke er venner med.

Anmeld

30. december 2009

Corn

Jeg er super kritisk. Vil ikke være ven med alle, men med dem der har "brug" for en nem kontakt.

Fx bor min søster i Libanon, så det er en nem måde at følge med i hverdagen i hhv dk eller Libanon med billeder og status...

Billeder deler jeg også med mor, svigermor, svigerinder osv. De er ikke altid lige i nærheden¨

Majken

Anmeld

30. december 2009

Tina2

Ingen af mine forældre eller min svigerfar er på FB, så dem er jeg af gode grunde ikke ven med derinde:-)

Men er ven med min mosters mand, min fætter og tre kusiner, min bror og hans kæreste + min mands bror:-)

Skriver ikke noget derinde som folk ikke ved eller må vide:-)

Anmeld

30. december 2009

Ox.

Jeg har min familie (moster, onkler, tante, forældre, bror, fætre, kusiner osv), hele min gamle efterskole, inklusiv lærerne, de fleste fra min gamle folkeskoleklasse, nogen stykker fra handelsskolen og mine tætte venner, og selvfølgelig min dejlige mande mand!

Anmeld

30. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er både venner med mine søstre, forældre, min bonusmor og bonusbrødre (en ven, hans mor og lillebror som hjalp mig gennem en svær tid)...

Jeg bor på Bornholm, men mine søstre bor på Fyn og Amager mens begge mine brødre bor på Sjælland.. Jeg ligger en gang i mellem billeder af vores søn på og synes at det er rart at kunne følge med i mine niecers udvikling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.