Venner med sine børn, forældre og svigerforældre på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Honningblomst

er I det...hvorfor og hvorfor ikke?

Mine forældre er ikke på fb og var de, så tror jeg ikke jeg ville have dem som venner....min svigermor(meget nye af slagsen) er jeg ven med og det har jeg det fint nok med.

Min søn er jeg også ven med og det er super hyggeligt...bortset fra han jo ikke lige skulle vide mor havde fået en kæreste, men det har han vidst luret og nok ikke kun fordi det er tydeligt på facebook.

Overordnet er det kun mennesker jeg virkelig synes om(eller er i familie med, dem synes jeg nu også om ) og har noget med jeg er venner med...bare fordi jeg gik i skole med dem engang så er de ikke venner...

Hvad med Jer?

Knus Eva...som lige har bagt et fint hjerte-kransekage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Ranarupta

Ja, jeg er ven med mine forældre, moster, fætter, svigerforældre, svigerinde, bedsteforældre osv.

Og det er jeg fordi, jeg godt kan lide dem. Nogle af dem er jeg så lige ved at få bumser på babserne over pt, men det er en drejning, vores forhold har taget efterfølgende... 

Men er du gal, hvor skal man tænke sig om, inden man skriver noget, som visse personer ikke skal læse på FB...

/Karina

Anmeld

30. december 2009

Heidi.

Hej smukke

Ja jeg er ven med , min mor, far, moster, kusine, og fætre..

Jeg skirver ikke noget derinde de ikke ved i forvejen

Kram

Anmeld

30. december 2009

lonemus

Heidi. skriver:

Hej smukke

Ja jeg er ven med , min mor, far, moster, kusine, og fætre..

Jeg skirver ikke noget derinde de ikke ved i forvejen

Kram

Nøjagtig det samme her

Anmeld

30. december 2009

Sesse89

Jeg er venner med min ene kusine, nogle bekendte, venner med børn, kærestens venner som jeg også kender og noget af svigerfamilien.

Jeg har tømt godt ud efter at jeg er bleven gravid tror jeg var oppe omkring 160 personer og er nu nede omkring 56 stk.

Anmeld

30. december 2009

LinLin

Er ven med min mor og hendes fætre og kusiner, samt min ene faster og hendes børn (min kusine + fætre).  Det eneste familiemedlem, der er på fb og som jeg ikke er ven med, er min egen kusine - hun er crazy! Og flipper ud over de underligste ting, så hende gider jeg ikke!

Synes det er en god måde at kunne følge lidt med i hvad der sker af nyt i familien (det er jo ikke alle man ser lige meget) :-)

Anmeld

30. december 2009

Malene84

Jeg gik fra at være ven med 475 til nu 95 venner  det blev simpelthen for overfladisk til sidst, og har derfor kun dem der står mig nærmest på listen.

Anmeld

30. december 2009

wamse

Jeg er ven med mine børn, min mor, brødre, onkler, mostre, fætre, kusiner osv

Alt hvad jeg skriver der inde er noget jeg mener, tror, føler, oplever - så har intet problem med det står der, ellers kan det slettes

Men har ikke folk på vennelisten, som jeg ikke bryder mig om.

Anmeld

30. december 2009

oo

min mor er ikke på facebook, og mine svigerforældre er døde og ja, jeg har jo ingen børn, så det er egentlig så nemt

men ellers er jeg meget meget striks med hvem jeg er venner med på facebook, det er KUN venner jeg ser i virkeligheden, et par navlestrengstøser, mine søskende og svogere, et par fra universitetet, een fra folkeskolen og de fra Sørens allernærmeste familie der er på facebook. Så jeg har ikke ret mange venner, men jeg bryder mig ikke om at alle kan følge med i mit liv. Derfor er min profil også sat så stramt som muligt.

Anmeld

30. december 2009

ekzunz

Jeg er blevet ven med min mor - igen. I forbindelse med en konflikt vi havde i starten af året, valgte hun at skrive til mig via FB, og det blev jeg temmelig skuffet over. Hun er trods alt min mor, og vores konflikter skal ikke løses via FB, det forklarede jeg hende og slettede hende som ven. Nu går det bedre, og er igen venner på FB. Jeg er også ven med andre familiemedlemmer, men når jeg får anmodninger fra bl.a. mine kusiners børn osv, så siger jeg nej tak. Dem kender jeg ikke.

Både Per og jeg er desuden venner med de 2 af ungerne som er på FB.

Jeg er så desværre også ven med min chef. Det var jeg før han blev min chef, og nu vil jeg faktisk gerne af med ham, men han synes det er SÅ hyggeligt og jeg lider af konfliktskyhed i middelsvær grad sååååå - ham slipper jeg nok ikke af med....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.