Hund eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Mira0911

Hunde er skønne...

Ja de kræver meget... Som hvalp, er det tis, afførring og bræk der skal tørres op...

Den lære med tiden at det er udenfor det foregår... Det kan den ikke fra dag et af... Kommer så an på om den har været inde fra start eller ude...

Vores labrador, har boet udenfor indtil vi fik ham hjem...

Det er jo helt op til dig, hvad du vil... Det er kun dig som kan bestemme - Ikke andre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Ina33

Det er en blanding, men den ligner en gravhund...

Anmeld

30. december 2009

mukka88

Altså en gravhund er jo en dejlig hund Man skal bar tænke sig meget om inden man får en.. Der er jo en stor forskel på min labrador og min gravhund.. Ikke fordi min gravhund ikke er sød, men den lære bar ikke helt på samme måde som en labrador gør Det jeg mener er bar at man skal vide hvad hvad en gravhund er inden man anskaffer sig en..  

Anmeld

30. december 2009

Sisley

Hvad med en kat i stedet - den kræver ikke lige så meget. Til gengæld skal der jo være nogen der ser til den dagligt, når I er på ferie, men den vil ikke have alene-hjemme problemer (som min i øvrigt har - hæsligt!), skal ikke luftes osv. Især når du bor i hus er det jo dejlig nemt lige at lukke den udenfor.

Mine forældre har en norsk skovkat og det er simpelthen den sødeste kat! Den er super selskabelig og elsker at snakke og nusse. Det tror jeg vil være bedre for Jer. Til gengæld er der jo lidt pelspleje og hvis man ikke har tid til det, er det nok bedre at vælge en korthårs-type.

Anmeld

30. december 2009

Ina33

Sisley skriver:

Hvad med en kat i stedet - den kræver ikke lige så meget. Til gengæld skal der jo være nogen der ser til den dagligt, når I er på ferie, men den vil ikke have alene-hjemme problemer (som min i øvrigt har - hæsligt!), skal ikke luftes osv. Især når du bor i hus er det jo dejlig nemt lige at lukke den udenfor.

Mine forældre har en norsk skovkat og det er simpelthen den sødeste kat! Den er super selskabelig og elsker at snakke og nusse. Det tror jeg vil være bedre for Jer. Til gengæld er der jo lidt pelspleje og hvis man ikke har tid til det, er det nok bedre at vælge en korthårs-type.

Vi har haft kat, og det er jeg ikke interesseret i igen. I øvrigt må vi ikke lukke den ud, da den jo skal blive indenfor vores matrikel, og det er ret svært med en kat.

Anmeld

30. december 2009

Challe13

mukka88 skriver:

Altså en gravhund er jo en dejlig hund Man skal bar tænke sig meget om inden man får en.. Der er jo en stor forskel på min labrador og min gravhund.. Ikke fordi min gravhund ikke er sød, men den lære bar ikke helt på samme måde som en labrador gør Det jeg mener er bar at man skal vide hvad hvad en gravhund er inden man anskaffer sig en..  

ville du anbefale en gravhund som første gangs hund??

Anmeld

30. december 2009

mukka88

Challe13 skriver:

ville du anbefale en gravhund som første gangs hund??

Nejh det ville jeg nok ikke.. sys det er svært! jeg er vokset op med gravhunde hele mit liv.. Men ville nok ikke anbefale det hvis det skulle være førstegangs hund..

Anmeld

30. december 2009

Nybagt mor

Er selv nybagt mor, og vi har så oven i hatten en golden retriever (6 år gammel, og meget meget nem...!)

Ville aldrig bytte hende væk, men nogle dage er det altså noget bøvl at skulle ud i regn og sne med barnevogn om morgenen (min mand laver radio så møder kl 5 - derfor må jeg stå for morgenluftningen).

Så ja - det er virkelig noget der skal overvejes kraftigt synes jeg - skal jo helst ikke ende med at blive en belastning at have sådan en lille klump

Anmeld

30. december 2009

Bare mig..

Hej.
For det første vil jeg sige, at det er super skønt at have hund. -De giver enormt meget kærlighed, og er bare dejlige. Jeg ville selv gerne have en hvalp da vi kiggede for så får man den som man gerne vil have ens hund skal være. Det er svært og synd at opdrage en hund til at joppe ned af sengen og sofaen som voksen, hvis den har været vandt til det.
Ja det er da hårdt, med en hvalp, men de er satme også det værd.
For det andet, vil jeg anbefale en mops race. Det er en super god hund til familier. -Vildt god til børn! Hvis du har lyst til at hører mere om racen kan jeg skrive mine erfaringer med min. For hun er fantastisk. Det er lige den hund jeg ønskede mine børn skulle vokse op med, og det kommer vores kommende datter i hvertfald til.
Derudover er det en perfekt førstegangshund for den er enormt nem.
(men den er dyr og købe!)

Held og lykke. - Det er fantastisk med sådan nogen hvalpe.
Marikka med mopsen Emma..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.